ABC wyprzedała czas reklamowy przy tegorocznych Oscarach
Zeszłoroczna ceremonia wręczania Oscarów przyniosła 115,3 mln dol. (fot. Pixabay.com)
Ogólnokrajowa amerykańska telewizja ABC, należąca do koncernu Disneya, sprzedała już wszystkie reklamy przed zaplanowaną w nocy z niedzieli na poniedziałek polskiego czasu 94. ceremonią wręczenia Oscarów.
Według doniesień Disney Advertising, średnia cena za 30-sekundowy spot wynosi 2,2 mln dol. Mniej więcej tyle samo, ile w poprzednich latach.
Przed rokiem ceremonia wręczenia Oscarów zebrała w Stanach Zjednoczonych 10,4 mln widzów. Maleje z roku na rok - w 2020 widzów było 23,6 mln. Zeszłoroczne wydarzenie, według firmy Kantar, przyniosło dochód w wysokości 115,3 mln dol.
Tegoroczna impreza rozdania nagród ma czterech głównych sponsorów, którzy umieścili w trakcie transmisji cztery lub więcej reklam. Są to Crypto.com, Pfizer, Rolex i Verizon.
W Polsce galę od godz. 1.35 będzie pokazywać Canal+.
(MAC, 25.03.2022)