Dwucyfrowy wzrost przychodów CDA w 2021 roku
Wpływy ze sprzedaży subskrypcji wzrosły o ponad 15 proc. (fot. Jeshoots.com/Pexels)
CDA SA, właściciel serwisu wideo Cda.pl, w 2021 roku miał 68,6 mln zł przychodów ze sprzedaży i 19 mln zł zysku netto. Spółka zakończyła zeszły rok z 447 tys. aktywnych subskrypcji.
Przychody CDA w porównaniu z 2020 rokiem wzrosły o 13,3 proc. Ze sprzedaży subskrypcji spółka uzyskała 65,7 mln zł (wzrost o 15,2 proc.), a z reklam - 1,7 mln zł (spadek o 31 proc.).
Czytaj też: W 2021 roku wzrosły przychody Gremi Media. Wydawca "Rzeczpospolitej" z mniejszym zyskiem
Koszty operacyjne spółki urosły o 11,3 proc. i wyniosły 45 mln zł. CDA zwiększyła zysk netto o 16,5 proc. - do 19 mln zł.
Na koniec 2021 roku CDA miała 447,3 tys. aktywnych subskrypcji CDA Premium oraz CDA TV (pakietów start i podstawowego), usługi uruchomionej w sierpniu 2021 roku (dostępna jest jako dodatkowa usługa tylko dla abonentów CDA Premium). W porównaniu z końcem 2020 roku liczba subskrypcji wzrosła o 28,3 proc. Spółka nie podaje, ile na koniec 2021 roku było subskrypcji samej usługi CDA Premium.
Czytaj też: Niemal 188 mln zł zysku netto Wirtualnej Polski w 2021 roku
(KOZ, 22.03.2022)