Landingi integruje się z HubSpot, bo chce skuteczniej zdobywać leady sprzedażowe
18.03.2022, 06:16
![](/images/contents/photo_69924_1647582627_big.jpg)
Oficjalnym parterem HubSpot jest m.in. poznańska agencja interaktywna Verseo (fot. Clément Hélardot/Unsplash)
Polski martech Landingi integruje się z amerykańską firmą zajmującą się automatyzacją marketingu HubSpot.
Współpraca pozwoli klientom obu marek na optymalizację pozyskiwanych leadów sprzedażowych za pośrednictwem landing page'y tworzonych przez polską firmę. HubSpot to narzędzie CRM (do zarządzania relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami), z którego korzysta 113 tys. firm na całym świecie.
Integracja w programie Landingi pozwoli na przesyłanie danych kontaktowych potencjalnych klientów bezpośrednio do platformy HubSpot. Oficjalnymi partnerami HubSpot są m.in. Businessweb i Verseo.
(KAP, 18.03.2022)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)