Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 17, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio w tym roku bez trasy plenerowej "Lata z radiem"

Decyzję w sprawie koncertów w ostatnich dniach podjęła prezeska Agnieszka Kamińska (fot. Paweł Wodzyński/East News)

Tegoroczna trasa plenerowych koncertów "Lata z radiem" - mimo wcześniejszych planów - ma się nie odbyć - dowiedział się "Presserwis".

Z naszych informacji wynika, że taką decyzję w ostatnich dniach podjęła prezeska Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.

Spółki nie stać

Początkowo w Polskim Radiu - jak ustaliliśmy - planowano, że tegoroczna trasa "Lata z radiem" zawita do 10 miast. Rozmawiano m.in. z Zakopanem, Legnicą, Stegną i Uniejowem. Władze spółki miały jednak stwierdzić, że nie stać jej na tyle koncertów i ograniczono by się do pięciu.

Czytaj też: Ponad 9 mln zł wydatków resortu zdrowia na reklamy w TVP i Polskim Radiu w 2021 roku

- Prace nad tegoroczną koncepcją "Lata z radiem" wciąż jeszcze trwają - stwierdza rzeczniczka Polskiego Radia Monika Kuś, pytana, dlaczego nie będzie w tym roku plenerowych koncertów. - O ustaleniach dotyczących obecnej edycji poinformujemy w stosownym czasie - dodaje.

W zeszłym roku w ramach trasy "Lata z radiem" odbywały się plenerowe koncerty bez udziału publiczności (były rejestrowane i retransmitowane). Wyjątkiem była tylko ostatnia impreza w połowie września na Równi Krupowej w Zakopanem - już z publicznością.

"Lato z radiem" z roku na rok

Plenerowych koncertów "Lata z radiem" nie było - z powodu pandemii - w 2020 roku.

Czytaj też: MEiN: Umowy na blisko 1,5 mln zł z TVP i Polskim Radiem w 2021 roku 

W 2019 roku impreza odbyła się w czterech miastach - Zakopanem, Płocku, Stalowej Woli i Krakowie, a w 2018 roku tylko w Gdyni. Przez lata trasa odwiedzała przeważnie 20 miast.

W 2022 roku Polskie Radio otrzyma z rekompensaty z tytułu utraconych wpływów abonamentowych 110 mln zł, czyli o 15,9 mln zł mniej niż w 2021 roku.

(KOZ, 17.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.