Komentarze po zawieszeniu przez TVP reportera „Panoramy”  |  Trzeba wyłączyć Polska Press ze struktur Orlenu  |  Energa Obrót wybierze agencję  |  Program Romana Czejarka w TVP Info  |  Polska spółka A+E Networks zwiększyła zysk  |  Drugi sezon serialu „Krucjata” w TVP 2  |  Zestawienie wydawców portali horyzontalnych – WP, RASP, Polsat Interia  |  Onet rusza z nowym formatem  |  Zwycięzca Biegu Katorżnika w kategorii dziennikarzy  |  Województwo Wielkopolskie szuka  |  Brief me nową agencją  |  Rzecznik prasowy DB Cargo Polska  |  Platige Image zaprezentowała zwiastun CGI  |  Murdoch rozważa sprzedaż australijskiej spółki Foxtel  |  Platforma X na 10 dni zablokowana w Wenezueli przez prezydenta Maduro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po zawieszeniu przez TVP reportera „Panoramy”  |  Trzeba wyłączyć Polska Press ze struktur Orlenu  |  Energa Obrót wybierze agencję  |  Program Romana Czejarka w TVP Info  |  Polska spółka A+E Networks zwiększyła zysk  |  Drugi sezon serialu „Krucjata” w TVP 2  |  Zestawienie wydawców portali horyzontalnych – WP, RASP, Polsat Interia  |  Onet rusza z nowym formatem  |  Zwycięzca Biegu Katorżnika w kategorii dziennikarzy  |  Województwo Wielkopolskie szuka  |  Brief me nową agencją  |  Rzecznik prasowy DB Cargo Polska  |  Platige Image zaprezentowała zwiastun CGI  |  Murdoch rozważa sprzedaż australijskiej spółki Foxtel  |  Platforma X na 10 dni zablokowana w Wenezueli przez prezydenta Maduro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Komentarze po zawieszeniu przez TVP reportera „Panoramy”  |  Trzeba wyłączyć Polska Press ze struktur Orlenu  |  Energa Obrót wybierze agencję  |  Program Romana Czejarka w TVP Info  |  Polska spółka A+E Networks zwiększyła zysk  |  Drugi sezon serialu „Krucjata” w TVP 2  |  Zestawienie wydawców portali horyzontalnych – WP, RASP, Polsat Interia  |  Onet rusza z nowym formatem  |  Zwycięzca Biegu Katorżnika w kategorii dziennikarzy  |  Województwo Wielkopolskie szuka  |  Brief me nową agencją  |  Rzecznik prasowy DB Cargo Polska  |  Platige Image zaprezentowała zwiastun CGI  |  Murdoch rozważa sprzedaż australijskiej spółki Foxtel  |  Platforma X na 10 dni zablokowana w Wenezueli przez prezydenta Maduro  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN z charytatywnym blokiem reklamowym dla Ukrainy

Do PAH trafi też cały dochód ze sprzedaży biletów na koncert oraz z charytatywnych SMS-ów, które będzie można wysyłać w trakcie koncertu (fot. Pixabay.com)

TVN planuje emisję charytatywnego bloku reklamowego, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc mieszkańcom Ukrainy.

Blok zostanie nadany w TVN 20 marca o 20, tuż przed koncertem "Razem z Ukrainą". Emisja charytatywnych spotów potrwa ok. 10 minut. Dochód z reklam zasili zbiórkę Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz mieszkańców Ukrainy, których dotknęły działania wojenne.

Do PAH trafi też cały dochód ze sprzedaży biletów na koncert oraz z charytatywnych SMS-ów, które będzie można wysyłać w trakcie koncertu. Wszyscy artyści zaangażowani w projekt, m.in. Krzysztof Zalewski, Igo, Daria Zawiałow, Stanisław Soyka, Anita Lipnicka, Kayah i Natalia Przybysz, zrzekli się honorariów. Wydarzenie odbędzie się w łódzkiej Atlas Arenie, a poprowadzą je Alina Makarczuk i Marcin Prokop.

(MNIE, 16.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.