Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Eksperci o sprzedaży Polska Press  |  Zarząd Iberionu  |  Żabka Polska przegląda rynek  |  Wydawca Defence24.pl ze wzrostem  |  Czołowe kanały dziecięce tracą  |  Warner Bros. Discovery przedłużył prawa  |  TVP 2 pokaże program kulinarny  |  "Aktualności filmowe+" wróciły do Canal+  |  Nowe programy w letniej ramówce Biełsatu  |  Koncert "Wrocław przyszłości"  |  RASP uruchomił kanał na YouTubie  |  Serial TV 4 bez kontynuacji  |  Oglądalność magazynu "Taki jest świat" w TV Puls  |  Red Carpet TV  |  Marszałek kujawsko-pomorski zamknie portal  |  Grana wybiera agencję  |  White Bits z kampanią  |  Nowa platforma Plusssza  |  Odejście na trzy miesiące z OpenAI  |  Canal+ jako pierwszy będzie dystrybuował Netflixa w 24 krajach afrykańskich  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 16, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN z charytatywnym blokiem reklamowym dla Ukrainy

Do PAH trafi też cały dochód ze sprzedaży biletów na koncert oraz z charytatywnych SMS-ów, które będzie można wysyłać w trakcie koncertu (fot. Pixabay.com)

TVN planuje emisję charytatywnego bloku reklamowego, z którego dochód zostanie przeznaczony na pomoc mieszkańcom Ukrainy.

Blok zostanie nadany w TVN 20 marca o 20, tuż przed koncertem "Razem z Ukrainą". Emisja charytatywnych spotów potrwa ok. 10 minut. Dochód z reklam zasili zbiórkę Polskiej Akcji Humanitarnej na rzecz mieszkańców Ukrainy, których dotknęły działania wojenne.

Do PAH trafi też cały dochód ze sprzedaży biletów na koncert oraz z charytatywnych SMS-ów, które będzie można wysyłać w trakcie koncertu. Wszyscy artyści zaangażowani w projekt, m.in. Krzysztof Zalewski, Igo, Daria Zawiałow, Stanisław Soyka, Anita Lipnicka, Kayah i Natalia Przybysz, zrzekli się honorariów. Wydarzenie odbędzie się w łódzkiej Atlas Arenie, a poprowadzą je Alina Makarczuk i Marcin Prokop.

(MNIE, 16.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.