Pągowski narysował dla OC PZU SA
30.11.2006, 09:11

Od teaserów na billboardach i w prasie rozpocznie się kampania ubezpieczenia komunikacyjnego OC PZU SA.
Reklamy przedstawiające głowy byka i tygrysa na czerwono-żółtym tle będzie można od jutra zobaczyć w całej Polsce na billboardach oraz w prasie. Rysunki, których autorem jest Andrzej Pągowski, opatrzono hasłem ”Emocje” (wyróżniono w tym słowie litery o i c). Zwierzęta mają symbolizować emocje, które towarzyszą kierowcom podczas stłuczek samochodowych. PZU chce poprzez kampanię pozycjonować się jako firma, która pomaga rozładować stres w takiej sytuacji – oprócz wypłaty ubezpieczenia zapewnia holowanie poszkodowanemu i sprawcy wypadku. Rozwiązanie kampanii zaplanowano w połowie grudnia. Wtedy w ogólnopolskich telewizjach pojawią się dwa spoty. Działania będą prowadzone również w Internecie. Kampania potrwa do stycznia. Autorką pomysłu kampanii jest agencja Testardo Red Cell, a realizuje ją agencja Just. Media zaplanował i zakupił Starlink.(MŁ, 30.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
