Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 30, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pągowski narysował dla OC PZU SA

Od teaserów na billboardach i w prasie rozpocznie się kampania ubezpieczenia komunikacyjnego OC PZU SA.

Reklamy przedstawiające głowy byka i tygrysa na czerwono-żółtym tle będzie można od jutra zobaczyć w całej Polsce na billboardach oraz w prasie. Rysunki, których autorem jest Andrzej Pągowski, opatrzono hasłem ”Emocje” (wyróżniono w tym słowie litery o i c). Zwierzęta mają symbolizować emocje, które towarzyszą kierowcom podczas stłuczek samochodowych. PZU chce poprzez kampanię pozycjonować się jako firma, która pomaga rozładować stres w takiej sytuacji – oprócz wypłaty ubezpieczenia zapewnia holowanie poszkodowanemu i sprawcy wypadku. Rozwiązanie kampanii zaplanowano w połowie grudnia. Wtedy w ogólnopolskich telewizjach pojawią się dwa spoty. Działania będą prowadzone również w Internecie. Kampania potrwa do stycznia. Autorką pomysłu kampanii jest agencja Testardo Red Cell, a realizuje ją agencja Just. Media zaplanował i zakupił Starlink.

(MŁ, 30.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.