Komercyjne radia zebrały 300 tys. zł dla Ukrainy
Akcję wsparło 15 reklamodawców (fot. Pixabay.com)
300 tys. zł zebrały Grupa RMF, Eurozet, Grupa ZPR Media i Grupa Radiowa Agory dzięki charytatywnym blokom reklamowym na rzecz Ukrainy.
Rozgłośnie nadawców wyemitowały w poniedziałek dwa charytatywne bloki. Spoty-cegiełki (każdy sprzedawany po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 brandów: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, lody Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Orlen i Ravi.
"Już w kilka godzin po rozesłaniu do partnerów i klientów informacji o uruchomieniu porannego Bloku Charytatywnego cały dostępny czas został sprzedany" - przyznał w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media (brokera Grupy Radiowej Agory).
"Odzew od klientów na tę inicjatywę był błyskawiczny i pozytywny, dlatego od razu zdecydowaliśmy się jako I Love Radio przekazać kolejne minuty na rzecz akcji i uruchomić drugi, popołudniowy blok charytatywny" - dodała Ewa Rosiewicz, członkini zarządu i dyrektorka biura reklamy Eurozetu.
Przychód z akcji zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej, która prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie.
(KOZ, 15.03.2022)