Dział: RADIO

Dodano: Marzec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komercyjne radia zebrały 300 tys. zł dla Ukrainy

Akcję wsparło 15 reklamodawców (fot. Pixabay.com)

300 tys. zł zebrały Grupa RMF, Eurozet, Grupa ZPR Media i Grupa Radiowa Agory dzięki charytatywnym blokom reklamowym na rzecz Ukrainy.

Rozgłośnie nadawców wyemitowały w poniedziałek dwa charytatywne bloki. Spoty-cegiełki (każdy sprzedawany po 20 tys. zł) kupili reklamodawcy będący właścicielami 15 brandów: Audioteka, BP, Bricomarché, HBO Max, Intermarché, Kaufland, lody Koral, Lidl, M1, Media Expert, Media Markt, Melitta, Orange, Orlen i Ravi.

"Już w kilka godzin po rozesłaniu do partnerów i klientów informacji o uruchomieniu porannego Bloku Charytatywnego cały dostępny czas został sprzedany" - przyznał w komunikacie Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media (brokera Grupy Radiowej Agory).

"Odzew od klientów na tę inicjatywę był błyskawiczny i pozytywny, dlatego od razu zdecydowaliśmy się jako I Love Radio przekazać kolejne minuty na rzecz akcji i uruchomić drugi, popołudniowy blok charytatywny" - dodała Ewa Rosiewicz, członkini zarządu i dyrektorka biura reklamy Eurozetu.

Przychód z akcji zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej, która prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie.

(KOZ, 15.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.