Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine zatrudnia i awansuje w warszawskim oddziale

Jedna roszada, jeden awans i dwie nowe osoby w warszawskiej kreacji GoldenSubmarine (fot. materiały prasowe)

Do kreacji GoldenSubmarine dołączyli Sylwia Rząca i Jacek Czapnik. Magdalena Szklarczyk awansowała na senior art director, a Aleksandra Bielecka przeszła zaś z kreacji do strategii.

Magdalena Szklarczyk, dotychczas art director, jest nie tylko projektantką graficzną, ale również ilustratorką. Pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych klientów, w tym dla: KFC Italia, Danone, Estée Lauder, LPP, HiPP i Disney. W GoldenSubmarine tworzy dla marek E.Wedel i Citi Handlowy.

Aleksandra Bielecka do tej pory pracowała jako senior copywriter. Teraz przechodzi do działu strategii, gdzie objęła stanowisko strategic planner. Zmiana jest naturalną konsekwencją jej ścieżki rozwoju - Bielecka od ponad roku współtworzy agencyjny zespół LabZ, prowadząc warsztaty i szkolenia dla klientów w metodyce service design.

Lukę w dziale copywritingu wypełniła Sylwia Rząca, która została copywriterką. Ma doświadczenie agencyjne w pracy i przetargach z takimi klientami, jak L’Oréal Paris, Sephora, Adidas, Under Armour czy Land Rover. Ostatnie trzy lata pracy spędziła w GroupOne.

Jacek Czapnik to długoletni art i designer ze sporym portfolio projektów zrealizowanych dla znanych marek. Doświadczenie zdobył w m.in. w Leo Burnett, Grey i DDB.

(AMS, 15.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.