GoldenSubmarine zatrudnia i awansuje w warszawskim oddziale
Jedna roszada, jeden awans i dwie nowe osoby w warszawskiej kreacji GoldenSubmarine (fot. materiały prasowe)
Do kreacji GoldenSubmarine dołączyli Sylwia Rząca i Jacek Czapnik. Magdalena Szklarczyk awansowała na senior art director, a Aleksandra Bielecka przeszła zaś z kreacji do strategii.
Magdalena Szklarczyk, dotychczas art director, jest nie tylko projektantką graficzną, ale również ilustratorką. Pracowała dla wielu polskich i międzynarodowych klientów, w tym dla: KFC Italia, Danone, Estée Lauder, LPP, HiPP i Disney. W GoldenSubmarine tworzy dla marek E.Wedel i Citi Handlowy.
Aleksandra Bielecka do tej pory pracowała jako senior copywriter. Teraz przechodzi do działu strategii, gdzie objęła stanowisko strategic planner. Zmiana jest naturalną konsekwencją jej ścieżki rozwoju - Bielecka od ponad roku współtworzy agencyjny zespół LabZ, prowadząc warsztaty i szkolenia dla klientów w metodyce service design.
Lukę w dziale copywritingu wypełniła Sylwia Rząca, która została copywriterką. Ma doświadczenie agencyjne w pracy i przetargach z takimi klientami, jak L’Oréal Paris, Sephora, Adidas, Under Armour czy Land Rover. Ostatnie trzy lata pracy spędziła w GroupOne.
Jacek Czapnik to długoletni art i designer ze sporym portfolio projektów zrealizowanych dla znanych marek. Doświadczenie zdobył w m.in. w Leo Burnett, Grey i DDB.
(AMS, 15.03.2022)