Plus korzysta z sukcesu polskich siatkarzy
30.11.2006, 08:55
Marka Plus (Polkomtel SA), sponsor reprezentacji Polski w siatkówce, promuje się przy okazji dobrych wyników osiąganych przez siatkarzy w mistrzostwach świata rozgrywanych w Japonii.
Dziś w największych ogólnopolskich dziennikach (m.in. ”Dziennik”, ”Fakt”, ”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Super Express”) pojawią się reklamy sieci komórkowej Plus nawiązujące do awansu polskiego zespołu do czwórki najlepszych drużyn na świecie. Wczoraj reklamy w formie gratulacji dotyczących zwycięstwa z Rosją pojawiły się w ”Dzienniku” i ”Gazecie Wyborczej”. Polkomtel przygotowuje ponadto grę w siatkówkę do telefonów komórkowych. Marka Plus jest sponsorem reprezentacji Polski w siatkówce od 1999 roku.(TW, 30.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
