Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Przychody Biura Reklamy Gazet Lokalnych  |  Firma Lisner prowadzi przetarg  |  Oglądalność serialu "Gliniarze" w Polsacie  |  Player udostępnia przedpremierowo wybrane programy  |  Sekretarz redakcji informacji Radia Zet  |  TVP Seriale ze spadkiem udziałów  |  Press Club Polska wręczył nagrody  |  Holo Group chwali się wzrostem  |  Rokmates prowadzi kampanię  |  Salestube rozpoczyna współpracę  |  Audio branding InPostu  |  Marka Fru ma nowe logo  |  Burn Energy sponsorem festiwali  |  Pracownicy techniczni "The Washington Post" założyli związek zawodowy  |  Fuzja Paramount ze Skydance Media odłożona na 90 dni  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Listopad 30, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Radio Rzeszów zmienia logo i ramówkę

Więcej programów realizowanych na żywo, audycji interwencyjnych i skierowanych do młodszego słuchacza, a także kibiców sportowych – to główne zmiany w ramówce Radia Rzeszów.

W popołudniowym paśmie publicystycznym nowością będzie dwugodzinny, nadawany od poniedziałku do środy, program ”Między nami”, poświęcony relacjom międzyludzkim. Inaczej będzie realizowany program ”Na swoim”, który przybierze charakter audycji interwencyjnej. Dwa razy w miesiącu prowadzony będzie on z miejscowości, w której dzieje się coś ważnego. Nowością będzie też półgodzinna audycja religijna ”W ogrodzie wiary”, emitowana w niedzielnym paśmie wieczornym, a także audycja ”Z piątku na sobotę” w piątkowym paśmie nocnym (23-1). W bloku programów weekendowych dominować ma muzyka, rozrywka i sport. – Chcemy odzyskać młodych słuchaczy – wyjaśnia Stanisław Sroka, członek zarządu Radia Rzeszów, odpowiedzialny za marketing i rozwój stacji. Nowa ramówka wejdzie w życie 1 grudnia. Od 1 grudnia Radio Rzeszów będzie posługiwać też się nowym logo stacji. Wybrano je w konkursie, który rozgłośnia rozstrzygnęła we wrześniu. Autorem zwycięskiego projektu jest Wojciech Janicki, wykładowca poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Nowy wizerunek rozgłośni wspierają działania promocyjne realizowane w pięciu największych miastach regionu. Działania obejmują plakaty, spoty w telewizjach kablowych i ekspozycje na środach komunikacji miejskiej. 1 grudnia ruszy też nowa, odświeżona witryna internetowa rozgłośni.

(RH, 30.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.