Radio Rzeszów zmienia logo i ramówkę
Więcej programów realizowanych na żywo, audycji interwencyjnych i skierowanych do młodszego słuchacza, a także kibiców sportowych – to główne zmiany w ramówce Radia Rzeszów.
W popołudniowym paśmie publicystycznym nowością będzie dwugodzinny, nadawany od poniedziałku do środy, program ”Między nami”, poświęcony relacjom międzyludzkim. Inaczej będzie realizowany program ”Na swoim”, który przybierze charakter audycji interwencyjnej. Dwa razy w miesiącu prowadzony będzie on z miejscowości, w której dzieje się coś ważnego. Nowością będzie też półgodzinna audycja religijna ”W ogrodzie wiary”, emitowana w niedzielnym paśmie wieczornym, a także audycja ”Z piątku na sobotę” w piątkowym paśmie nocnym (23-1). W bloku programów weekendowych dominować ma muzyka, rozrywka i sport. – Chcemy odzyskać młodych słuchaczy – wyjaśnia Stanisław Sroka, członek zarządu Radia Rzeszów, odpowiedzialny za marketing i rozwój stacji. Nowa ramówka wejdzie w życie 1 grudnia. Od 1 grudnia Radio Rzeszów będzie posługiwać też się nowym logo stacji. Wybrano je w konkursie, który rozgłośnia rozstrzygnęła we wrześniu. Autorem zwycięskiego projektu jest Wojciech Janicki, wykładowca poznańskiej Akademii Sztuk Pięknych. Nowy wizerunek rozgłośni wspierają działania promocyjne realizowane w pięciu największych miastach regionu. Działania obejmują plakaty, spoty w telewizjach kablowych i ekspozycje na środach komunikacji miejskiej. 1 grudnia ruszy też nowa, odświeżona witryna internetowa rozgłośni.(RH, 30.11.2006)
