Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 10, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rozgłośnie komercyjnych nadawców z charytatywnymi blokami dla Ukrainy

Spot w bloku charytatywnym kosztuje 20 tys. zł (fot. Pixabay.com)

Rozgłośnie Grupy RMF, Eurozetu, Grupy ZPR Media i Grupy Radiowej Agory w poniedziałek wyemitują dwa charytatywne bloki reklamowe na rzecz pomocy mieszkańcom Ukrainy. 

Stacje tych nadawców przekazały na rzecz akcji w sumie 360 sekund czasu reklamowego. Bloki charytatywne wyemitowane zostaną w pasmach 9-10 i 14-15.

Czytaj też: Tok FM mówi po ukraińsku. Specjalne komunikaty stacji

Całkowity przychód ze sprzedaży spotów-cegiełek (każdy kosztuje 20 tys. zł) zostanie przekazany Polskiej Misji Medycznej, która prowadzi zbiórkę środków na pomoc Ukrainie.

(KOZ, 10.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.