Polo TV, Eska TV i Stars.tv w czołówce stacji muzycznych w lutym
Naziemny kanał Polo TV w lutym miał średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej, po spadku z 0,48 proc. (fot. Pixabay.com)
Liderem kanałów muzycznych w lutym było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Obie stacje zanotowały jednak spadek widowni. Na trzecim miejscu znalazł się kanał Stars.tv, który odnotował wzrost oglądalności.
Naziemny kanał Polo TV w lutym miał średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej (wobec 0,48 proc. rok wcześniej). Druga była, również nadająca naziemnie, Eska TV, która miała 0,25 proc. udziału (spadek z 0,34 proc.). Kolejne pozycje należały do kanałów kablowo-satelitarnych. Trzeci był Stars.TV (0,12 proc., wzrost z 0,07 proc.). Następnie uplasowały się m.in. Disco Polo Music (0,09 proc., wzrost z 0,08 proc.) i 4fun.tv (0,06 proc., spadek z 0,09 proc.). Po raz pierwszy w zestawieniu kanałów muzycznych pojawił się hiphopowy Mixtape, który od ubiegłego miesiąca jest w ofercie biura reklamy TVN Media. Udział kanału w lutym wyniósł 0,01 proc.
Czytaj też: "Fakty" na czele programów informacyjnych w lutym. Widzów zyskały "Wydarzenia"
W grupie komercyjnej 16-59 w zeszłym miesiącu liderem również było Polo TV (0,41 proc. udziału, spadek z 0,62 proc.), druga Eska TV (0,35 proc., spadek z 0,53 proc.), a trzeci Stars.tv (0,19 proc., wzrost z 0,11 proc.).
Dane: Nielsen Media. (MNIE)
(MNIE, 04.03.2022)