Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora: prognozowany wzrost PKB przełoży się na rynek reklamowy  |  Dwa podejścia BGK do wyboru agencji, oba niedokończone  |  Paweł Majorczyk za Macieja Strzeleckiego w zarządach trzech spółek Radia Plus  |  Grupa Gremi Media zwiększyła przychody  |  Serial Canal+ "Kruk. Szepty słychać po zmroku" w TVP 2  |  Ruszył nabór do rządowego programu "Czasopisma". Do podziału 2,9 mln zł  |  "Niemożliwe. Patrick Hansen" kolejnym sportowym serialem dokumentalnym Canal+  |  Wydatki reklamowe na wideo w pierwszych trzech kwartałach wzrosły o 11,1 proc.  |  16 agencji w przetargu NASK  |  Rada nadzorcza AMS  |  Otomoto powraca z kampanią "Prawdziwe historie"  |  Trump: Steven Cheung zostanie dyrektorem ds. komunikacji w Białym Domu  |  Z "Sunday Express" w reakcji na zapowiadane zwolnienia odchodzi redaktor naczelny  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 04, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polo TV, Eska TV i Stars.tv w czołówce stacji muzycznych w lutym

Naziemny kanał Polo TV w lutym miał średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej, po spadku z 0,48 proc. (fot. Pixabay.com)

Liderem kanałów muzycznych w lutym było Polo TV, a drugie miejsce zajęła Eska TV. Obie stacje zanotowały jednak spadek widowni. Na trzecim miejscu znalazł się kanał Stars.tv, który odnotował wzrost oglądalności.

Naziemny kanał Polo TV w lutym miał średnio 0,33 proc. udziału w grupie ogólnej (wobec 0,48 proc. rok wcześniej). Druga była, również nadająca naziemnie, Eska TV, która miała 0,25 proc. udziału (spadek z 0,34 proc.). Kolejne pozycje należały do kanałów kablowo-satelitarnych. Trzeci był Stars.TV (0,12 proc., wzrost z 0,07 proc.). Następnie uplasowały się m.in. Disco Polo Music (0,09 proc., wzrost z 0,08 proc.) i 4fun.tv (0,06 proc., spadek z 0,09 proc.). Po raz pierwszy w zestawieniu kanałów muzycznych pojawił się hiphopowy Mixtape, który od ubiegłego miesiąca jest w ofercie biura reklamy TVN Media. Udział kanału w lutym wyniósł 0,01 proc.

Czytaj też: "Fakty" na czele programów informacyjnych w lutym. Widzów zyskały "Wydarzenia"

W grupie komercyjnej 16-59 w zeszłym miesiącu liderem również było Polo TV (0,41 proc. udziału, spadek z 0,62 proc.), druga Eska TV (0,35 proc., spadek z 0,53 proc.), a trzeci Stars.tv (0,19 proc., wzrost z 0,11 proc.).

Dane: Nielsen Media. (MNIE)

(MNIE, 04.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.