Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Piłkarskie klubowe MŚ z obrazem z kamery umieszczonej na stroju sędziego  |  Kolejne shortlisty Cannes Lions 2025  |  Wyniki finansowe producenta "Ślubu od pierwszego wejrzenia"  |  Spółka realizująca programy kabaretowe zakończyła rok zyskiem  |  Oglądalność talk-show "Mówię Wam" w TVN Siedem  |  Serial dokumentalny TVP 1  |  Polsat Box Go ma dziewiętnasty kanał  |  "Poranna rozmowa" w RMF FM  |  Zestawienie portali z informacjami z regionu  |  Spór Lewandowski – Probierz w sieci  |  Odbiorcy sceptyczni wobec AI w branży newsowej  |  WPP Media Poland  |  Podkarpackie szuka agencji  |  Zespół Kantar Polska  |  RFI i France 24 podpadły władzom Togo  |  Cannes Lions: szef Amazona wybrany na człowieka roku mediów  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 02, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Podwyżka cen reklam w Grupie Radiowej Agory i Grupie Radiowej Time

Podwyżka u obu nadawców radiowych jest jednocyfrowa (fot. Pixabay.com)

Grupa Radiowa Agory podnosi ceny reklam w pakiecie Agora Sieć i sieci Rock Radio. W Grupie Radiowej Time drożeją pakiet Total Time oraz Radio Eska i Vox FM.

Od 14 marca ceny reklam w pakiecie Agora Sieć wzrosną średnio o 8,2 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie), a w Rock Radiu - o 9,4 proc.

- Po bardzo udanym dla radia minionym roku poziom wydatków reklamowych na spoty w eterze jest wysoki i stabilny - wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera radiowo-kinowego. Zwraca uwagę, że na podwyżki zdecydowały się już Grupa RMF i Eurozet. Moszczyński wskazuje również, że słuchalność zwiększyły ostatnio Tok FM i Rock Radio.

Czytaj też: Radia zmieniły ramówki po ataku Rosji. W RMF i Radio Zet stonowana muzyka

Również w marcu ceny podnosi Grupa Radiowa Time. Reklamy w Radiu Eska będą droższe średnio o 8,1 proc., w Vox FM - o 7,8 proc., a w pakiecie Total Time - o 8 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie).

Jednocześnie droższy staje się pakiet Drapacz Chmur, który tworzą stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy ZPR Media - średnio o 8,1 proc.

Poprzednia zmiana cen w Grupie Radiowej Agory i Grupie Radiowej Time nastąpiła na początku października 2021 roku.

(KOZ, 02.03.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.