Podwyżka cen reklam w Grupie Radiowej Agory i Grupie Radiowej Time
Podwyżka u obu nadawców radiowych jest jednocyfrowa (fot. Pixabay.com)
Grupa Radiowa Agory podnosi ceny reklam w pakiecie Agora Sieć i sieci Rock Radio. W Grupie Radiowej Time drożeją pakiet Total Time oraz Radio Eska i Vox FM.
Od 14 marca ceny reklam w pakiecie Agora Sieć wzrosną średnio o 8,2 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie), a w Rock Radiu - o 9,4 proc.
- Po bardzo udanym dla radia minionym roku poziom wydatków reklamowych na spoty w eterze jest wysoki i stabilny - wyjaśnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający Tandem Media, brokera radiowo-kinowego. Zwraca uwagę, że na podwyżki zdecydowały się już Grupa RMF i Eurozet. Moszczyński wskazuje również, że słuchalność zwiększyły ostatnio Tok FM i Rock Radio.
Czytaj też: Radia zmieniły ramówki po ataku Rosji. W RMF i Radio Zet stonowana muzyka
Również w marcu ceny podnosi Grupa Radiowa Time. Reklamy w Radiu Eska będą droższe średnio o 8,1 proc., w Vox FM - o 7,8 proc., a w pakiecie Total Time - o 8 proc. (w godz. 6-20 w dni powszednie).
Jednocześnie droższy staje się pakiet Drapacz Chmur, który tworzą stacje Grupy Radiowej Agory i Grupy ZPR Media - średnio o 8,1 proc.
Poprzednia zmiana cen w Grupie Radiowej Agory i Grupie Radiowej Time nastąpiła na początku października 2021 roku.
(KOZ, 02.03.2022)