Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 26, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Facebook uderzył w strony rosyjskich mediów. "Sytuacja katastrofalna"

Facebook blokuje rosyjskim mediom państwowym możliwość monetyzowania ruchu na FB (fot. Brett Jordan/Unsplash.com)

Facebook uderzył w rosyjskie media państwowe. Zdecydował się w ich przypadku zablokować możliwość monetyzowania treści i wyświetlania reklam. Poinformował o tym dziś w nocy Nathaniel Gleicher, szef polityki bezpieczeństwa FB.

Nathaniel Gleicher poinformował też o tym, że posty państwowych mediów rosyjskich są na FB oznaczane specjalną naklejką. Nick Clegg, wiceprezes Mety, właściciela Facebooka, zwrócił uwagę, że obywatele rosyjscy mogą korzystać z Facebooka: "Chcemy, aby ich głos był słyszany, by informowali, co się dzieje i mogli się organizować przez Facebooka, Instagrama, Whatsappa czy Messengera".

Clegg w sobotę poinformował także, że "zespoły w Meta wdrożyły szereg środków, aby nasze platformy i nasi użytkownicy byli bezpieczni. Sytuacja jest dynamiczna, pozostajemy w gotowości". Dodał, że Facebook stworzył specjalny zespół do reagowania na bieżąco, wzmocniony native speakerami.

Wcześniej Meta była krytykowana, że niewiele robi, by poprawić bezpieczeństwo Ukraińców i zablokować rosyjską propagandę. Sylwia Czubkowska ze Spider's Web pisała:

(MAT, 26.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.