Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Przekazy o Owsiaku w Republice i wPolsce24  |  O czym przypomniała lista gości na inauguracji Trumpa  |  Negocjacje Repropolu z big techami  |  Grupa RMF poszerza ofertę  |  Bank Pekao SA wybiera agencję  |  TVP 2 bez kontynuacji programu  |  Zestawienie najsilniej wspieranych marek w telewizji  |  Oglądalność "The Voice Senior" w TVP 2  |  Cennik TVN na luty  |  Premiery serialu przeniesione z Polsatu do TV 4  |  Dostępność stacji Biznes24  |  Wicenaczelny "Parkietu"  |  "Newsweek Historia" podrożał  |  Odejście z Publicis  |  Digitree Group  |  Zespół Mediabrands Health  |  Grupa Kantar sprzedaje Kantar Media za 1 mld dol.  |  W Londynie rozpoczął się proces księcia Harry'ego przeciwko gazetom Murdocha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Od początku stycznia w salonach prasowych nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Andrzej Andrysiak, XYZ Grzegorza Nawackiego, a także była naczelna „Pisma” i odbudowa radiowej Trójki – polecamy!  | 

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Na rynku pojawił się "Customer Experience Manager"

Drugi numer magazynu trafi do sprzedaży 10 marca br. (fot. materiały prasowe)

Na rynku zadebiutował magazyn "Customer Experience Manager", którego wydawcą jest agencja marketingowa Uxon.

Jak wyjaśnia Bartek Matusiak, redaktor naczelny magazynu, decyzja o powstaniu "Customer Experience Manager" wynikła z rozmów z przedstawicielami branży. Zauważyli oni, że na rynku brakuje medium, które dostarczałoby wiedzy na temat customer experience.

"Branża dobrze przyjmie taki magazyn"

- Wysyłaliśmy ankiety do firm, z którymi współpracowaliśmy. I uzyskaliśmy potwierdzenie, że branża dobrze przyjmie taki magazyn - wyjaśnia. Matusiak dodaje, że Customer Matters wielokrotnie tworzyła wewnętrzne gazety i materiały dla klientów, dlatego pismo jest dla firmy logiczną ścieżką rozwoju.

Czytaj też: Do Bluebird Artists dołącza scenarzystka Marta Jagniewska

"Customer Experience Manager" to dwumiesięcznik, któremu towarzyszy zamknięta platforma Insight.cxmanager.pl. Dostęp do platformy otrzymują prenumeratorzy magazynu premium. Na stronie znajdują się dodatkowe treści tworzone przez specjalistów związanych z rynkiem CX.

Matusiak podkreśla, że redakcja jest kilkuosobowa, a teksty w magazynie i na portalu pochodzą w dużym stopniu od osób z branży. - Wierzymy, że teksty, które oferujemy, mogą pomóc zarówno ludziom dopiero zaczynającym pracę w customer experience, jak i tym, którzy sporo o CX wiedzą i chcą swoją wiedzę usystematyzować.

80 stron, 1600 sztuk nakładu

Magazyn liczy około 80 stron, a jego nakład to 1600 sztuk, z czego większość trafia do prenumeratorów. Wśród nich są takie firmy, jak PZU, Link4, Orlen i InPost. Ale również dziesiątki małych i średnich polskich firm. - To spółki, które tworzą lub posiadają już struktury CX - zauważa Matusiak. Dodaje, że firmy te wykupują również przestrzeń reklamową.

Czytaj też: Rafał Ginko awansuje na stanowisko head of design w agencji Mobee Dick

Magazyn jest dostępny do zakupu online na platformie Cxstore.pl i w sieci Empik. Trwają również rozmowy z Orlenem na temat punktów sprzedaży wersji papierowej.

(KAP, 25.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.