Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dziennikarze oceniają debiut "Raportu specjalnego" Bianki Mikołajewskiej w TVP  |  Grupa Kino Polska nie wyklucza wprowadzenia reklam  |  Ministerstwo Cyfryzacji wybrało  |  "Kuchenne rewolucje" dają TVN pozycję lidera  |  Polsat z czwartą edycją reality show pt. "Farma"  |  Dyrektor ds. sprzedaży bezpośredniej w Grupie Agora  |  Serial dokumentalny na razie bez kontynuacji w kanałach Polsatu  |  Naziemna Stopklatka chce mieć więcej rozrywki  |  Dziennikarz PAP przewodniczącym Rady Muzeum Sportu i Turystyki  |  Polska Press współorganizatorem  |  Laureaci Nagrody Znaku i Hestii im. ks. Józefa Tischnera  |  Lokalne media dostaną pieniądze z grantu  |  Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości planuje przetarg  |  Sigma Bis, Tarraya i Five Media wygrywają  |  Przetarg Orlenu wszedł w drugi etap  |  Publicis Groupe wprowadza ViRO  |  Sony India przejmuje prawa do krykieta, Disney się wycofał  |  Nie powstanie największy operator telewizyjny w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 43 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Luty 25, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN z większym budżetem na wiosenną ramówkę. Miszczak: "Nie mieliśmy takiej oferty od dawna"

W jury "Mask Singer" zasiadają Kacper Ruciński, Joanna Trzepiecińska, Julia Kamińska i Kuba Wojewódzki (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

Budżet wiosennej ramówki TVN jest większy niż przed rokiem. - Nie mieliśmy takiej oferty od dawna - mówi Edward Miszczak, dyrektor programowy i członek zarządu TVN.

- Zwiększyliśmy budżet dla TVN, Playera i kanałów takich, jak TVN Siedem - mówi Edward Miszczak. - Media domagają się ciągle nowości, ale widzowie nie do końca. Jeśli polubili jakiś program, chcą kontynuacji, chcą dalej śledzić losy swoich bohaterów. Tak się złożyło, że wszystkie duże, udane produkcje wracają, a pojawiają się w jednym sezonie dwa formaty rozrywkowe - mówi.

"Mask Singer wszędzie sukcesem"

Pierwszy z nowych programów rozrywkowych to muzyczny show "Mask Singer". Weźmie w nim udział 12 znanych osób, których tożsamość zostanie ukryta pod maską. - To nie jest maska na twarz, to maska-kostium: róża, ważka czy ośmiornica. W programie nie oceniamy jakości śpiewania, interesuje nas jedno: kto jest pod maską. To może być znany piosenkarz, dziennikarz, polityk, żona sportowca. Tylko 4-5 osób w ekipie produkcyjnej wie, kto bierze udział w show - opowiada Edward Miszczak.

Czytaj też: TVP bez rosyjskich seriali, „Wyborcza” z flagą, Interia po WP też bez komentarzy

"Mask Singer" jest oparty na południowokoreańskim formacie "King of Mask Singer", zrealizowanym dotąd w 41 krajach. - Program wszędzie był sukcesem, ale jest bardzo drogi. Zdecydowaliśmy się w momencie, kiedy wiedzieliśmy, że mamy możliwości inwestycyjne na tak dużą rozrywkę w sobotę i jesteśmy w stanie ją komercyjnie skonsumować - mówi szef programowy TVN.

"Mask Singer" poprowadzi Michał Meyer. W jury zasiądą Julia Kamińska, Joanna Trzepiecińska, Kuba Wojewódzki i Kacper Ruciński. Program będzie można oglądać w soboty o 20, od 5 marca. Za produkcję odpowiada FremantleMedia Polska.

Fiński format "Przez Atlantyk"

Z kolei w nowym reality show "Przez Atlantyk" znane osoby muszą przepłynąć Ocean Atlantycki jachtem o powierzchni niespełna 30 mkw. - Trudny w realizacji program? To mało powiedziane - przyznaje Edward Miszczak.

Uczestnikami reality show będą Maja Hirsch, Renata Kaczoruk, Natalia Przybysz, Antoni Królikowski, Piotr Liroy-Marzec i Zygmunt Miłoszewski. Podróż zajęła trzy i pół tygodnia. - Na łodzi jest razem 12 osób. Poza sześcioma uczestnikami jeszcze czteroosobowa ekipa realizacyjna i dwóch kapitanów załogi - mówi Edward Miszczak. - Od producentów formatu słyszeliśmy: "Jeśli na zakończenie programu, kiedy uczestnicy dopłyną do portu, będą chcieli pójść na kolację, to znaczy, że zrobiliście świetny casting". Kolacja nie mogła się skończyć, a pod jej koniec ktoś wniósł toast: "Nie wracajmy do domu, tylko płyńmy dalej" - opowiada dyrektor programowy TVN.

Czytaj też: Radia zmieniły ramówki po ataku Rosji. W RMF i Radio Zet stonowana muzyka

"Przez Atlantyk" oglądać będzie można w środy o 21.35, od 2 marca. Producentem kreatywnym z ramienia TVN Grupa Discovery jest Marta Więch, producenci wykonawczy to Jan Kępiński i Jake Vision. 

Program "Przez Atlantyk" oparty jest na fińskim formacie wyprodukowanym w 2017 przez firmę Rabbit Formats. Do tej pory projekt zrealizowano również w Danii, Belgii, Holandii, Szwecji i Norwegii. Polska edycja będzie składała się z ośmiu odcinków.

Inżynieria zarządzania kontentem

W wiosennej ramówce TVN umieści również dwa seriale, które miały premierę w Playerze -"Pajęczynę" z Joanną Kulig (w niedziele o 21.40, od 6 marca) i "Skazaną" z Agatą Kuleszą (w środy o 21.35, od 27 kwietnia).

Od marca TVN emitować będzie nowe sezony programów: "Ślub od pierwszego wejrzenia", "Kuba Wojewódzki", "Kuchenne rewolucje", "MasterChef Junior" i "Totalne remonty Szelągowskiej".

Czytaj też: Russia Today wyrzucona z Polski. Rosyjskie kanały blokowane. „Dobro społeczne”

TVN Grupa Discovery ograniczyła natomiast lokalną produkcję w kanałach tematycznych. Wiosną polskie nowości znalazły się w TVN Turbo i TVN Style, lokalnych produkcji nie ma m.in. w Food Network, Travel Channel czy Discovery Channel. - To ogromna inżynieria zarządzania kontentem. Realizacja "Mask Singer" pochłania gigantyczne koszty. Zawsze należy zadać sobie pytanie: czy budujemy 15 małych łódeczek, czy wprowadzamy na rynek 7 łódeczek i jeden krążownik. W większości kanałów tematycznych mamy globalny kontent z innych rynków - mówi Edward Miszczak.

(KOZ, 25.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.