Patrycja Kościołowska liderką e-commerce i performance marketingu w SalesTube

Kościołowska z digital marketing jest związana od ponad 12 lat (fot. materiał prasowe)
Patrycja Kościołowska dołączyła do agencji martech i e-commerce SalesTube (Group One) i objęła stanowisko e-commerce & performance marketing growth leader.
W nowej roli specjalistka odpowiadać będzie m.in. za zarządzanie częścią zespołu obsługującego klientów e-commerce oraz wprowadzanie do oferty agencji rozwiązań łączących technologię, dane i kreację.
Kościołowska ostatnie sześć lat spędziła w Dentsu, początkowo w agencji mediowej Carat, a następnie iProspect, w której przez ostatnie osiem miesięcy była performance strategy director. Pracowała z takimi firmami, jak Polkomtel, Cyfrowy Polsat, Wonga, Aion Bank, Ergo Hestia, LPP. Angażuje się również w działania pro bono, prowadząc mentoring w Fundacji Digital University, a wcześniej w Dare IT.
(KAP, 23.02.2022)
