Goodwill PR pomaga w kryzysie Jelfie
28.11.2006, 09:20

Agencja public relations Goodwill PR zakończyła pierwszy etap obsługi kryzysowej producenta leków Jelfy SA i przygotowuje strategię komunikacji, której celem będzie odbudowa wizerunku firmy.
Zarząd Jelfy wynajął Goodwill PR po tym, jak na początku listopada ujawniono, że w ampułkach opatrzonych napisem Corhydron znajdował się inny lek. – Do tej pory zajmowaliśmy się przede wszystkim bieżącą obsługą kryzysu. Obecnie rozpoczęliśmy prace nad długofalową strategią komunikacji, jednak za wcześnie, by mówić o szczegółach – twierdzi Iga Niewiadomska, prezes Goodwill PR. Jednak zdaniem Andrzeja Godewskiego, partnera agencji PR Weber Shandwick, firma zbyt późno wynajęła agencję, ponieważ już na początku października wiedziała o zbliżającym się kryzysie, a Główny Inspektorat Farmaceutyczny wstrzymał sprzedaż Corhydronu na terenie kraju. – Odbudowa wizerunku Jelfy może być bardzo trudna – uważa Godewski. Eliza Misiecka, prezes agencji Genesis PR, twierdzi, że obecnie najbardziej istotne jest, by Jelfa pokazała, że kryzys czegoś ją nauczył.(PS, 28.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
