Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 28, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Goodwill PR pomaga w kryzysie Jelfie

Agencja public relations Goodwill PR zakończyła pierwszy etap obsługi kryzysowej producenta leków Jelfy SA i przygotowuje strategię komunikacji, której celem będzie odbudowa wizerunku firmy.

Zarząd Jelfy wynajął Goodwill PR po tym, jak na początku listopada ujawniono, że w ampułkach opatrzonych napisem Corhydron znajdował się inny lek. – Do tej pory zajmowaliśmy się przede wszystkim bieżącą obsługą kryzysu. Obecnie rozpoczęliśmy prace nad długofalową strategią komunikacji, jednak za wcześnie, by mówić o szczegółach – twierdzi Iga Niewiadomska, prezes Goodwill PR. Jednak zdaniem Andrzeja Godewskiego, partnera agencji PR Weber Shandwick, firma zbyt późno wynajęła agencję, ponieważ już na początku października wiedziała o zbliżającym się kryzysie, a Główny Inspektorat Farmaceutyczny wstrzymał sprzedaż Corhydronu na terenie kraju. – Odbudowa wizerunku Jelfy może być bardzo trudna – uważa Godewski. Eliza Misiecka, prezes agencji Genesis PR, twierdzi, że obecnie najbardziej istotne jest, by Jelfa pokazała, że kryzys czegoś ją nauczył.

(PS, 28.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.