Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stomil Olsztyn przekazuje miejsce na koszulkach platformie Siepomaga.pl

Stomil Olsztyn nie posiada sponsora strategicznego (fot. materiały prasowe)

Stomil Olsztyn rozpoczął współpracę z Fundacją Siepomaga. W ramach umowy logo fundacji pojawi się na centralnym miejscu koszulek meczowych zespołu. Kontrakt został podpisany do końca sezonu 2021/2022.

Należąca do fundacji strona Siepomaga.pl to platforma internetowa pozwalająca na przeprowadzanie zbiórek charytatywnych dla osób potrzebujących. Poza umieszczeniem logotypu strony na froncie koszulek meczowych, klub i fundacja będą organizować wspólne akcje charytatywne. Zapowiedziano również uruchomienie specjalnej zbiórki na wsparcie dzieci z ubogich rodzin, trenujących w Fundacji Akademia Sportu Stomil Olsztyn.

Arkadiusz Tymiński, wiceprezes klubu, wyjaśnia, że Stomil nie posiada sponsora strategicznego, dlatego postanowił wykorzystać przestrzeń na koszulkach, aby wesprzeć potrzebujących. To pierwsza tego typu akcja w polskim sporcie. W 2006 roku piłkarska FC Barcelona, która nigdy wcześniej nie posiadała logotypu sponsora na swoich koszulkach, podpisała podobną umowę z Unicefem. Logo pozostało na strojach zespołu przez kolejne cztery lata.

Po 19 kolejkach piłkarskiej Fortuna 1 Ligi Stomil Olsztyn znajduje się na 16. miejscu.

(KAP, 22.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.