Eurozet podniesie ceny reklam w Radiu Zet i Antyradiu. "Jest dobra koniunktura"
W Radiu Zet reklamy podrożeją średnio o 7,7 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)
Eurozet od poniedziałku 7 marca podnosi ceny reklam w Radiu Zet, ponadregionalnym Antyradiu i Pakiecie Niezależnych - ustalił Press.pl.
W Radiu Zet reklamy podrożeją średnio o 7,7 proc. (w godz. 6-20). Najdroższe nadal ma być pasmo między 8 a 8.29 od środy do piątku. Za 30-sekundowy spot zapłacić trzeba będzie wtedy 31,8 tys. zł, tj. o 2,6 proc. więcej niż obecnie.
W Antyradiu średnia podwyżka wynosi 10,1 proc., natomiast w Pakiecie Niezależnych - ofercie handlowej biura reklamy Eurozetu - 6,7 proc. Pakiet tworzy 58 stacji lokalnych, o trzy mniej niż wcześniej (nie ma już Radia Żnin, Katolickiego Radia Zamość i Radia Nysa FM).
Czytaj też: W popołudniowym paśmie Radio Zet ze wzrostem słuchalności, a RMF FM - ze spadkiem
- Jest dobra koniunktura na rynku radiowym, a słuchalność stabilna, właściwie lepsza niż przed rokiem - tłumaczy podwyżkę Ewa Rosiewicz, prezeska i dyrektorka biura reklamy Eurozetu. Dodaje, że po raz ostatni Eurozet podniósł ceny reklam w Radiu Zet, Antyradiu i Pakiecie Niezależnych pod koniec czerwca 2021 roku.
Słuchalność stacji Eurozetu wzrosła z 16,3 proc. w 2020 roku do 17 proc. w 2021. Udział Radia Zet zwiększył się z 12,5 proc. do 13,1 proc., a ponadregionalnego Antyradia - z 2,3 proc. do 2,5 proc. Sieć Meloradio zanotowała spadek z 1,2 proc. do 1,1 proc. Chillizet utrzymało 0,2 proc. (badanie Radio Track).
Od końca lutego drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF - w RMF FM średnio o 8,7 proc., w RMF Maxxx o 8,3 proc., a w RMF Classic o 8,8 proc.
(KOZ, 22.02.2022)