Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurozet podniesie ceny reklam w Radiu Zet i Antyradiu. "Jest dobra koniunktura"

W Radiu Zet reklamy podrożeją średnio o 7,7 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)

Eurozet od poniedziałku 7 marca podnosi ceny reklam w Radiu Zet, ponadregionalnym Antyradiu i Pakiecie Niezależnych - ustalił Press.pl.

W Radiu Zet reklamy podrożeją średnio o 7,7 proc. (w godz. 6-20). Najdroższe nadal ma być pasmo między 8 a 8.29 od środy do piątku. Za 30-sekundowy spot zapłacić trzeba będzie wtedy 31,8 tys. zł, tj. o 2,6 proc. więcej niż obecnie.

W Antyradiu średnia podwyżka wynosi 10,1 proc., natomiast w Pakiecie Niezależnych - ofercie handlowej biura reklamy Eurozetu - 6,7 proc. Pakiet tworzy 58 stacji lokalnych, o trzy mniej niż wcześniej (nie ma już Radia Żnin, Katolickiego Radia Zamość i Radia Nysa FM).

Czytaj też: W popołudniowym paśmie Radio Zet ze wzrostem słuchalności, a RMF FM - ze spadkiem

- Jest dobra koniunktura na rynku radiowym, a słuchalność stabilna, właściwie lepsza niż przed rokiem - tłumaczy podwyżkę Ewa Rosiewicz, prezeska i dyrektorka biura reklamy Eurozetu. Dodaje, że po raz ostatni Eurozet podniósł ceny reklam w Radiu Zet, Antyradiu i Pakiecie Niezależnych pod koniec czerwca 2021 roku.

Słuchalność stacji Eurozetu wzrosła z 16,3 proc. w 2020 roku do 17 proc. w 2021. Udział Radia Zet zwiększył się z 12,5 proc. do 13,1 proc., a ponadregionalnego Antyradia - z 2,3 proc. do 2,5 proc. Sieć Meloradio zanotowała spadek z 1,2 proc. do 1,1 proc. Chillizet utrzymało 0,2 proc. (badanie Radio Track).

Od końca lutego drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF - w RMF FM średnio o 8,7 proc., w RMF Maxxx o 8,3 proc., a w RMF Classic o 8,8 proc.

(KOZ, 22.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.