Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Legimi zapłaciło Platformie Dystrybucyjnej  |  Altavia Kamikaze + K2 i Cukier Works odpowiadają za digital  |  Wyniki "Hotelu Paradise" w TVN Siedem  |  Gala French Touch w Polsacie zamiast w TVP  |  Drugi sezon serialu "Miłość za wszelką cenę" w TV 4  |  Telewizja TVT z Rybnika w ogólnopolskiej ofercie  |  W przejętych przez Gremi Media "Wieściach Rolniczych" zespół pozostaje bez zmian  |  Serwis Sweet.tv: liczba kanałów FAST wzrosła do 15  |  Stock Polska wybiera  |  Rzeczniczka prasowa PERN  |  Awans w Fabryce Marketingu  |  Disney tworzy jednostkę biznesową do koordynowania AI  |  W latach 2022-2023 co cztery dni mordowany był dziennikarz  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: RADIO

Dodano: Luty 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Eurozet podniesie ceny reklam w Radiu Zet i Antyradiu. "Jest dobra koniunktura"

W Radiu Zet reklamy podrożeją średnio o 7,7 proc. (fot. Piotr Molecki/East News)

Eurozet od poniedziałku 7 marca podnosi ceny reklam w Radiu Zet, ponadregionalnym Antyradiu i Pakiecie Niezależnych - ustalił Press.pl.

W Radiu Zet reklamy podrożeją średnio o 7,7 proc. (w godz. 6-20). Najdroższe nadal ma być pasmo między 8 a 8.29 od środy do piątku. Za 30-sekundowy spot zapłacić trzeba będzie wtedy 31,8 tys. zł, tj. o 2,6 proc. więcej niż obecnie.

W Antyradiu średnia podwyżka wynosi 10,1 proc., natomiast w Pakiecie Niezależnych - ofercie handlowej biura reklamy Eurozetu - 6,7 proc. Pakiet tworzy 58 stacji lokalnych, o trzy mniej niż wcześniej (nie ma już Radia Żnin, Katolickiego Radia Zamość i Radia Nysa FM).

Czytaj też: W popołudniowym paśmie Radio Zet ze wzrostem słuchalności, a RMF FM - ze spadkiem

- Jest dobra koniunktura na rynku radiowym, a słuchalność stabilna, właściwie lepsza niż przed rokiem - tłumaczy podwyżkę Ewa Rosiewicz, prezeska i dyrektorka biura reklamy Eurozetu. Dodaje, że po raz ostatni Eurozet podniósł ceny reklam w Radiu Zet, Antyradiu i Pakiecie Niezależnych pod koniec czerwca 2021 roku.

Słuchalność stacji Eurozetu wzrosła z 16,3 proc. w 2020 roku do 17 proc. w 2021. Udział Radia Zet zwiększył się z 12,5 proc. do 13,1 proc., a ponadregionalnego Antyradia - z 2,3 proc. do 2,5 proc. Sieć Meloradio zanotowała spadek z 1,2 proc. do 1,1 proc. Chillizet utrzymało 0,2 proc. (badanie Radio Track).

Od końca lutego drożeją reklamy w stacjach Grupy RMF - w RMF FM średnio o 8,7 proc., w RMF Maxxx o 8,3 proc., a w RMF Classic o 8,8 proc.

(KOZ, 22.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.