"Dobry Tydzień" zwiększył sprzedaż w 2021 roku
"Dobry Tydzień" zwiększył sprzedaż o 0,4 proc., do 134 006 egz. (fot. materiały prasowe)
W 2021 roku spośród tygodników rozrywkowych, w porównaniu z poprzednim rokiem, sprzedaż zwiększył "Dobry Tydzień".
Liderem segmentu było "Życie na Gorąco", którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 371 520 egz. i była o 5,6 proc. niższa niż w 2020 roku.
"Twoje Imperium" sprzedawało 274 467 egz. (spadek o 5,2 proc.), "Chwila dla Ciebie" - 202 834 egz. (spadek o 7,5 proc.), "Rewia" - 173 316 egz. (spadek o 6 proc.), "Na żywo" - 131 294 egz. (spadek o 7,3 proc.), "Świat & Ludzie" - 134 564 egz. (spadek o 8,7 proc.), a "Dobry Tydzień" - 134 006 egz. (wzrost o 0,4 proc.).
Wszystkie magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.
Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.
(KOZ, 22.02.2022)