Reakcje po podpisaniu przez prezydenta nowelizacji prawa autorskiego  |  Wojciech Czuchnowski zagroził pozwem  |  Cztery agencje w finale przetargu  |  Prowadzący "Oko na Europę" w TVP Info  |  Popularność serwisów sportowych w czasie igrzysk  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Sześciu wydawców wystąpiło do UOKiK  |  "Lego Masters" TVN wyruszy  |  TTV stawia na kontynuacje  |  Wydawca BiznesAlert.pl na plusie  |  Dentsu Polska w pierwszym półroczu  |  Przejście z Bolta do BYD Europe  |  Public Dialog  |  Start sportowej platformy Disneya, Foxa i WBD zablokowany przez sąd  |  Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po podpisaniu przez prezydenta nowelizacji prawa autorskiego  |  Wojciech Czuchnowski zagroził pozwem  |  Cztery agencje w finale przetargu  |  Prowadzący "Oko na Europę" w TVP Info  |  Popularność serwisów sportowych w czasie igrzysk  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Sześciu wydawców wystąpiło do UOKiK  |  "Lego Masters" TVN wyruszy  |  TTV stawia na kontynuacje  |  Wydawca BiznesAlert.pl na plusie  |  Dentsu Polska w pierwszym półroczu  |  Przejście z Bolta do BYD Europe  |  Public Dialog  |  Start sportowej platformy Disneya, Foxa i WBD zablokowany przez sąd  |  Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po podpisaniu przez prezydenta nowelizacji prawa autorskiego  |  Wojciech Czuchnowski zagroził pozwem  |  Cztery agencje w finale przetargu  |  Prowadzący "Oko na Europę" w TVP Info  |  Popularność serwisów sportowych w czasie igrzysk  |  Zestawienie kanałów dziecięcych  |  Sześciu wydawców wystąpiło do UOKiK  |  "Lego Masters" TVN wyruszy  |  TTV stawia na kontynuacje  |  Wydawca BiznesAlert.pl na plusie  |  Dentsu Polska w pierwszym półroczu  |  Przejście z Bolta do BYD Europe  |  Public Dialog  |  Start sportowej platformy Disneya, Foxa i WBD zablokowany przez sąd  |  Instagram nie usuwa komentarzy obrażających polityczki  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 39 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Luty 22, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Dobry Tydzień" zwiększył sprzedaż w 2021 roku

"Dobry Tydzień" zwiększył sprzedaż o 0,4 proc., do 134 006 egz. (fot. materiały prasowe)

W 2021 roku spośród tygodników rozrywkowych, w porównaniu z poprzednim rokiem, sprzedaż zwiększył "Dobry Tydzień".

Liderem segmentu było "Życie na Gorąco", którego średnia sprzedaż ogółem wyniosła 371 520 egz. i była o 5,6 proc. niższa niż w 2020 roku.

"Twoje Imperium" sprzedawało 274 467 egz. (spadek o 5,2 proc.), "Chwila dla Ciebie" - 202 834 egz. (spadek o 7,5 proc.), "Rewia" - 173 316 egz. (spadek o 6 proc.), "Na żywo" - 131 294 egz. (spadek o 7,3 proc.), "Świat & Ludzie" - 134 564 egz. (spadek o 8,7 proc.), a "Dobry Tydzień" - 134 006 egz. (wzrost o 0,4 proc.).

Wszystkie magazyny należą do Wydawnictwa Bauer.

Dane: Polskie Badania Czytelnictwa.

(KOZ, 22.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.