O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

O odejściu Pacewicza ze stanowiska naczelnego OKO.press  |  Izba Wydawców Prasy z apelem do marszałka Hołowni  |  Totalizator Sportowy unieważnia  |  Cięcia w ośrodku produkcji telewizyjnej TVP  |  Polskie Badania Internetu z zyskiem  |  Oglądalność serialu "Pierwsza miłość" w Polsacie  |  TVP przeniosła produkcję "Jednego z dziesięciu"  |  Pilot WP zawiesił emisję  |  Czwarty sezon serialu Canal+ "The Office PL"  |  Red Carpet Media Group rusza z kanałem  |  Justyna Steczkowska jurorką  |  Orlen nadal nie wybrał  |  Coca-Cola HBC Polska nowym klientem  |  One House ze stałą obsługą  |  Kierownik ds. public affairs w Play  |  EFJ apeluje o nałożenie kar na Słowację  |  Netflix z reklamami ma w tym roku osiągnąć 950 mln dol. przychodów  |  Zaczynają wpływać oferty kupna Telegraph Media Group  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Luty 18, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstaje serwis dla mieszkańców warszawskiej Woli

Zespół redakcyjny portalu tworzą doświadczeni dziennikarze oraz osoby aktywne lokalnie, mieszkańcy Woli (fot. Krzysztof Dudzik/Wikipedia)

Media Creators, wydawca lokalnych serwisów Bielany.info i Gazeta Żoliborza, poszerza działalność medialną. W marcu uruchomi serwis dla mieszkańców warszawskiej Woli – Gazetawoli.pl.

– Gazetawoli.pl to portal o podobnej charakterystyce co Bielany.info, czyli medium obywatelskie. Będzie pełnić rolę informacyjno-interwencyjną – mówi Mateusz Durlik, wydawca i redaktor naczelny serwisu. – Będziemy realizować kampanię promocyjną serwisu zarówno w Global Display Network, jak i w mediach społecznościowych.

Zespół redakcyjny portalu tworzą doświadczeni dziennikarze prowadzący dotychczas serwisy o Żoliborzu i Bielanach oraz osoby aktywne lokalnie, mieszkańcy Woli. Będzie też wspomagany artykułami dziennikarzy z Akademii Dziennikarskiej, którą wydawca uruchomił w ubiegłym roku.

Za warstwę newsową będzie odpowiadał Hubert Malczewski, członek zarządu stowarzyszenia Wola Mieszkańców, oraz Jakub Krysiak, redaktor naczelny serwisu Gazeta Żoliborza. Od połowy marca do zespołu dołączą dwie studentki, które mają odpowiadać za sekcję historyczną oraz politykę lokalną.

W maju ubiegłego roku Media Creators stworzył serwis o warszawskich Bielanach – Bielany.info. Jak wynika z danych wydawcy, serwis ma średnio 20 tys. odsłon miesięcznie.

– Gazeta Woli ma osiągnąć podobne wyniki w podobny czasie, ale docelowo chcielibyśmy, aby każdy z serwisów osiągnął zasięg średnio 100 tys. odsłon miesięcznie – zaznacza Durlik.

(BAE, 18.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.