Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Universal McCann zdobył budżet mediowy LPP SA

LPP, właściciel m.in. marek Reserved i Cropp Town, zleci planowanie kampanii mediowych w 2007 roku domowi Universal McCann.

Umowa została podpisana na rok. W ostatnim etapie przetargu oprócz zwycięzcy o budżet firmy odzieżowej walczyły PanMedia Western i EquinoxMedia. Do tej pory LPP planowała kampanie w mediach we własnym zakresie.

(MAZ, 27.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.