Adam Śmiłowski prezesem Grey Group Poland
Adam Śmiłowski jest związany z Grey Group Poland od siedmiu lat (fot. materiały prasowe)
Adam Śmiłowski objął stanowisko prezesa Grey Group Poland. Jakub Korolczuk, dotychczasowy creative chairman i CEO, pozostanie na stanowisku executive creative directora.
Śmiłowski jest związany z Grey Group od 2015 roku. Początkowo pełnił funkcję strategic operations directora, a przez ostatnie trzy lata był chief growth officerem.
Jest związany z branżą od 20 lat. Zaczynał jako strategic planner w D'Arcy/G 7. Następnie pracował w BBDO Warszawa i Change Integrated.
W listopadzie 2020 roku globalna grupa WPP ogłosiła połączenie sieci reklamowych AKQA i Grey. W Polsce podjęto decyzje o pozostawieniu tej drugiej marki na rynku. Na pytania "Presserwisu" w styczniu br. Owen J. Dougherty, chief communications officer Grey Group, stwierdził, że "marka Grey działa jak zwykle". Nie ma jednak pewności, czy to decyzja definitywna. Oficjalnie AKQA nie planuje otwarcia oddziału w Polsce, ale sieć WPP analizuje obecność Grey w Polsce, aby wzmocnić i uprościć ofertę agencji.
(KAP, 18.02.2022)