„Książki. Magazyn do czytania” z nowymi rubrykami
Nowe rubryki, które na stałe zagoszczą na łamach "Książek. Magazynu do czytania" będzie można znaleźć już w lutowym numerze
Recenzje najważniejszych nowości rynku wydawniczego oraz porady Magdaleny Środy to nowe sekcje w "Książkach. Magazynie do czytania" (Agora).
Recenzje najważniejszych nowości rynku wydawniczego oraz porady Magdaleny Środy to nowe sekcje w "Książkach. Magazynie do czytania" (Agora).
Nowe rubryki, które na stałe zagoszczą na łamach "Książek. Magazynu do czytania" pojawią się już w lutowym numerze. W "Co nas zachwyca, a co nie" autorzy będą wybierać oraz recenzować najważniejsze nowości z rynku wydawniczego. W pierwszej odsłonie sekcji znajdzie się m.in. omówienie reportażu Anny Bikont "Cena", autobiografii Andrzeja Muszyńskiego "Dom ojców", powieści autorstwa Lauren Groff "Wyspa kobiet" oraz dramatu Doroty Masłowskiej "Bowie w Warszawie". Dłuższe wersje wszystkich recenzji z numeru zostaną zamieszczone na Wyborcza.pl/książki.
Z kolei w nowym dziale pt. "Etyczka" filozofka Magdalena Środa odpowiadać będzie na rozterki moralne czytelników "Książek. Magazynu do czytania". Listy z opisanymi rozterkami i ich życiowym kontekstem można przesyłać pod adresem korespondencyjnym redakcji z dopiskiem "etyczka" lub w formie e-mailowej z takim samym tytułem pod adresem: [email protected].
Pierwsze tegoroczne wydanie "Książek. Magazynu do czytania" wraz ze stałym dodatkiem "Książki dla Dzieci i Młodszych Dorosłych" liczy 142 strony. W punktach sprzedaży prasy numer ma być dostępny od 22 lutego w cenie 17,99 zł, na stronie Prenumerata24.pl można zamówić go z bezpłatną dostawą do domu. Wydanie będzie mieć też wersję cyfrową dostępną na Publio.pl, a jego treści znajdą się w aplikacjach oraz w serwisie Wyborcza.pl/książki.
Numer wspiera kampania w prasie, internecie oraz radiu. Działania przygotował zespół marketingu "Gazety Wyborczej".
(BAE, 18.02.2022)