Kid’s Lab – nowa agencja marketingu dziecięcego
27.11.2006, 09:31
Kid’s Lab – pod taką nazwą zaczęła działać nowa agencja reklamowa specjalizująca się w marketingu dziecięcym.
Agencja skupi się na działaniach w przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie będą organizowane gry i zabawy edukacyjne dla dzieci. Przy okazji – poprzez materiały BTL (ulotki, plakaty) – będą reklamowani producenci pasujący tematycznie do danej zabawy. Agencja chce, żeby taka marka trafiła przede wszystkim do świadomości rodziców. Jako pierwszy wystartuje projekt ”Mamo, tato, już wiem, co to jest zdrowie” informujący dzieci o konieczności jedzenia owoców czy mycia zębów. Przy tej okazji zareklamują się producenci pasty do zębów, soków, nabiału i suplementów diety. Agencja negocjuje z kilkoma firmami. Program ruszy na wiosnę 2007 roku i obejmie ok. 5 tys. przedszkoli w całym kraju. Agencja planuje też programy poświęcone tylko jednej marce. Twórcami Kid’s Labu są Sebastian Błasiak, właściciel Centrum Rozwoju Dziecka ”Kolorowa Akademia”, i Paulina Chodkiewicz, od 11 lat związana z branżą reklamową, ostatnio zajmująca się programem ”Bezpieczna szkoła z PZU”.(TW, 27.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
