Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kid’s Lab – nowa agencja marketingu dziecięcego

Kid’s Lab – pod taką nazwą zaczęła działać nowa agencja reklamowa specjalizująca się w marketingu dziecięcym.

Agencja skupi się na działaniach w przedszkolach i szkołach podstawowych, gdzie będą organizowane gry i zabawy edukacyjne dla dzieci. Przy okazji – poprzez materiały BTL (ulotki, plakaty) – będą reklamowani producenci pasujący tematycznie do danej zabawy. Agencja chce, żeby taka marka trafiła przede wszystkim do świadomości rodziców. Jako pierwszy wystartuje projekt ”Mamo, tato, już wiem, co to jest zdrowie” informujący dzieci o konieczności jedzenia owoców czy mycia zębów. Przy tej okazji zareklamują się producenci pasty do zębów, soków, nabiału i suplementów diety. Agencja negocjuje z kilkoma firmami. Program ruszy na wiosnę 2007 roku i obejmie ok. 5 tys. przedszkoli w całym kraju. Agencja planuje też programy poświęcone tylko jednej marce. Twórcami Kid’s Labu są Sebastian Błasiak, właściciel Centrum Rozwoju Dziecka ”Kolorowa Akademia”, i Paulina Chodkiewicz, od 11 lat związana z branżą reklamową, ostatnio zajmująca się programem ”Bezpieczna szkoła z PZU”.

(TW, 27.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.