Dział: REKLAMA

Dodano: Listopad 27, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Stereo.pl rozpoczął kampanię opartą na marketingu wirusowym

Rozpoczęła się kampania reklamowa sklepu internetowego Stereo.pl. Pierwszy z dwóch filmów reklamowych można już oglądać w Internecie.

Stereo.pl po raz pierwszy w historii istnienia firmy zdecydował się na wyprodukowanie filmów reklamowych. Zostały one nagrane w technice HD. Pierwszy z dwóch przygotowanych spotów można już zobaczyć w Internecie, drugi jest planowany na połowę grudnia. Spoty reklamowe emitowane na zasadzie marketingu wirusowego będą wsparte banerową kampanią w Internecie. Mediaplan przygotowały Universal McCann i Zentropy Partners. Spoty zrealizowała agencja Adwertajzing.

(KRZ, 27.11.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.