Awanse w dziale client engagement agencji VMLY&R
Agnieszka Winnik-Jaworska, Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek oraz Michał Brzeczkowski objęli nowe stanowiska w VMLY&R (fot. materiały prasowe)
Cztery osoby awansowały w zespole client engagement agencji VMLY&R. Jego zadaniem jest rozwijanie partnerstwa biznesowego z kluczowymi klientami.
Agnieszka Winnik-Jaworska, dotychczas account supervisor, awansowała na stanowisko business director. Marta Gaś-Dmowska, Bartosz Mazurek i Michał Brzeczkowski, dotychczas na stanowiskach group account manager teraz zajmują stanowiska business supervisor i dołączyli do grona opiekunów grup biznesowych w VMLY&R, którymi są: Magdalena Brejnak-Kowalska, Aldona Borecka, Aleksandra Monczak i Michał Kasperczyk.
Agnieszka Winnik-Jaworska ostatnie cztery lata pracowała w VMLY&R. Wcześniej w agencjach Lowe (obecnie MullenLowe) oraz Agencji 303. Obecnie jako business director w VMLY&R odpowiada za grupę biznesową obsługującą m.in. BNP Paribas oraz markę Kinguin.
Marta Gaś-Dmowska do tej pory pracowała dla Peugeot, LINK4, Unilever, Mondelēz, mBank, Grupa Danone, Nestlé, PepsiCo i Grupa Żywiec. Obecnie w VMLY&R jest liderką zespołu odpowiedzialnego za realizację projektów dla Mazdy i Netto Polska.
Bartosz Mazurek w VMLY&R jest od pięciu lat. Wcześniej był w Galileo Interactive i Omega Communications. Obecnie jako business supervisor w VMLY&R odpowiada za kompleksową obsługę firmy Samsung.
Michał Brzeczkowski pracował zarówno po stronie agencji (Feno, Sparing Communication Group), jak i klienta (PLL LOT). W VMLY&R w roli business supervisora odpowiada za digitalową obsługę T-Mobile.
(AMS, 17.02.2022)