Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Anna Werstler dyrektorką ds. marketingu Grupy Żywiec

Anna Werstler ma za sobą ponad 18 lat doświadczeń marketingowych (fot. materiały prasowe)

Grupy Żywiec potwierdziła nieoficjalne informacje "Pressu" - Anna Werstler od 1 marca obejmie w firmie stanowisko dyrektorki marketingu.

Werstler przejęła stanowisko, które w listopadzie ub.r. opuściła Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, członkini zarządu i dyrektorka marketingu.

Werstler ma za sobą ponad 18 lat doświadczeń marketingowych oraz budowania marek na różnych rynkach. Karierę zawodową rozpoczęła w Danone, zarządzając topowymi markami, takimi jak Actimel, Activia, Danonki i całą kategorią jogurtów, zwiększając udziały w rynku i umacniając pozycję lidera. Kierowała również działem innowacji. Ostatnie dziewięć lat spędziła w firmie Avon, obejmując różne funkcje kierownicze w marketingu na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym, m.in. jako dyrektor marketingu w Polsce i CEE. W ostatnim czasie kierowała rozwojem globalnej strategii dla kategorii pielęgnacyjnych.

Wanatowska i Trela w zespole zarządzającym

Ponadto do zespołu zarządzającego Grupy Żywiec SA dołączyła Izabela Wanatowska, która objęła rolę dyrektora sprzedaży ds. strategii, detalu nowoczesnego, gastronomii i eksportu, natomiast Tomasz Trela objął funkcję dyrektora sprzedaży ds. detalu tradycyjnego i egzekucji sprzedaży.

Izabela Wanatowska przeszła do Grupy Żywiec z firmy Coca-Cola HBC, gdzie ostatnio była dyrektorką sprzedaży na Polskę i kraje bałtyckie. Karierę w Coca-Cola rozpoczęła w 2004 roku od funkcji dyrektorki rozwoju współpracy z klientami, przechodząc z Metro Group. Następnie przez trzy lata pełniła tę rolę w Austrii, a potem, pracując w strukturach centralnych, tworzyła standardy rozwoju kategorii w oparciu o potrzeby nabywców dla wszystkich krajów wchodzących w skład Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Od 2012 roku była m.in. dyrektorką handlu nowoczesnego, a potem, jako członek zespołu zarządzającego, stworzyła dział rozwoju strategii handlowych.

Czytaj też: Kamil Mirowski przeszedł z Grupy Żywiec do Zalando

Tomasz Trela przechodzi do Grupy Żywiec z Lotte Wedel, gdzie kierował ostatnio rozwojem kategorii lodów. Karierę zawodową zaczynał 25 lat temu w Diageo, gdzie spędził dziewięć lat, zaczynając jako przedstawiciel handlowy, a kończąc jako dyrektor sprzedaży. Potem dołączył do CEDC, gdzie zarządzał kanałem sprzedaży off-trade oraz hurtową dystrybucją portfolio alkoholi i piwa, a także kierował zespołami trade marketingu, business intelligence i rozwoju umiejętności sprzedażowych. W 2010 roku objął stanowisko dyrektora sprzedaży w Royal Unibrew, następnie dołączył do Makro Cash & Carry Polska. W latach 2016-2020 jako dyrektor generalny był odpowiedzialny za rozwój biznesu MOWI w Polsce.

(AMS, 15.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.