Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Reakcje po rozpoczęciu sprzedaży TVN  |  Cezary Gmyz ma przeprosić  |  Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy nowe osoby w zespole obsługi klienta Kamikaze

Karolina Pawłowska powraca do agencji Kamikaze jako account manager (fot. materiały prasowe)

Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta, do którego dołączają Natalia Kopczyńska, Karolina Pawłowska i Anita Wasiak. Dla Kopczyńskiej i Pawłowskiej to powrót do agencji.

Natalia Kopczyńska w Kamikaze pracowała w latach 2014-2018 jako account director. Przeszła wtedy na dłuższy urlop macierzyński, w czasie którego pracowała poza Kamikaze, przy realizacji dwóch prywatnych projektów: współorganizowała Festiwal Restaurant Week w Łodzi oraz uczestniczyła w pracach nad portalem Łódź Smakuje. Obecnie wróciła do agencji i na stanowisku account director będzie kierowała zespołem obsługi klienta i koordynowała prace dla L’Oréal i Kaufland. Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji energe21, gdzie nadzorowała prace dla takich klientów, jak Drogerie Natura, Bayer lub studio filmowe Se-ma-for.

Karolina Pawłowska w Kamikaze pracowała przez trzy lata, do 2018 roku - zajmowała wtedy stanowisko account executive i pracowała m.in. z L’Oréal, McCormick, Skanska, Spontexem i Obsessive. Ostatnio była PR & marketing specialist w Radisson Blu Hotel & Residences. Po powrocie do Kamikaze objęła stanowisko account manager.

Anita Wasiak w zespole Kamikaze

Do Kamikaze dołącza również Anita Wasiak, która obejmując stanowisko account executive, ma się zająć się przede wszystkim zarządzaniem globalnym projektem marki Semilac na rynku niemieckim. Do jej obowiązków będzie należała bezpośrednia praca z zespołem projektowym i klientem oraz współpraca z influencerami.

Przed dołączeniem do Kamikaze pracowała na stanowisku account manager w agencji Kompan.pl, a wcześniej przez dwa lata była project manager w CS Group Polska (właściciel marek pkt.pl i Akademii E-Marketingu).

(AMS, 15.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.