Trzy nowe osoby w zespole obsługi klienta Kamikaze
Karolina Pawłowska powraca do agencji Kamikaze jako account manager (fot. materiały prasowe)
Kamikaze wzmacnia zespół obsługi klienta, do którego dołączają Natalia Kopczyńska, Karolina Pawłowska i Anita Wasiak. Dla Kopczyńskiej i Pawłowskiej to powrót do agencji.
Natalia Kopczyńska w Kamikaze pracowała w latach 2014-2018 jako account director. Przeszła wtedy na dłuższy urlop macierzyński, w czasie którego pracowała poza Kamikaze, przy realizacji dwóch prywatnych projektów: współorganizowała Festiwal Restaurant Week w Łodzi oraz uczestniczyła w pracach nad portalem Łódź Smakuje. Obecnie wróciła do agencji i na stanowisku account director będzie kierowała zespołem obsługi klienta i koordynowała prace dla L’Oréal i Kaufland. Karierę w branży reklamowej zaczynała w agencji energe21, gdzie nadzorowała prace dla takich klientów, jak Drogerie Natura, Bayer lub studio filmowe Se-ma-for.
Karolina Pawłowska w Kamikaze pracowała przez trzy lata, do 2018 roku - zajmowała wtedy stanowisko account executive i pracowała m.in. z L’Oréal, McCormick, Skanska, Spontexem i Obsessive. Ostatnio była PR & marketing specialist w Radisson Blu Hotel & Residences. Po powrocie do Kamikaze objęła stanowisko account manager.
Anita Wasiak w zespole Kamikaze
Do Kamikaze dołącza również Anita Wasiak, która obejmując stanowisko account executive, ma się zająć się przede wszystkim zarządzaniem globalnym projektem marki Semilac na rynku niemieckim. Do jej obowiązków będzie należała bezpośrednia praca z zespołem projektowym i klientem oraz współpraca z influencerami.
Przed dołączeniem do Kamikaze pracowała na stanowisku account manager w agencji Kompan.pl, a wcześniej przez dwa lata była project manager w CS Group Polska (właściciel marek pkt.pl i Akademii E-Marketingu).
(AMS, 15.02.2022)