Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wyniki finansowe Ringier Axel Springer Polska w 2023 roku  |  Naziemna emisja kanału wPolsce24  |  Altavia Kamikaze + K2 wygrała przetarg  |  Agora dostanie dywidendę od Eurozetu  |  Oglądalność stacji tzw. wielkiej czwórki w prime time  |  Firma producencka Polot Media  |  Operator emisji naziemnych BCAST zwiększył  |  Nadawca TVS ze znacznie mniejszym zyskiem  |  Polsat Sport będzie współpracował  |  Trzeci sezon serialu sensacyjnego TVP  |  Zdjęcia do "Ninja Warrior Polska"  |  Zestawienie miesięczników ogrodniczych  |  Europejskie struktury Coca-Coli  |  UMCS poszkuje agencji  |  Energa Obrót promuje  |  Sponsor Legii Warszawa przez kolejne lata  |  Yandex jest już w całości rosyjski  |  Alphabet kupuje firmę zajmującą się cyberbezpieczeństwem  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 35 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Luty 15, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Netflix zachowa dominację w Afryce

Przez pięć lat przychody serwisów streamingowych w Afryce wzrosną trzykrotnie (fot. Unsplash.com)

Przychody z filmów i odcinków seriali emitowanych w Afryce na platformach streamingowych w 2027 roku osiągną 2 mld dol., czyli trzy razy więcej niż 623 mln dol. w 2021 roku. 56 proc. rynku będą stanowić RPA i Nigeria.

Digital TV Research prognozuje w Afryce 13,72 mln subskrypcji SVOD do 2027 roku, w porównaniu z 4,89 mln na koniec 2021 roku. Do 2027 roku 2,18 mln subskrypcji będzie mieć Netflix.

Komentując wyniki raportu, Simon Murray, główny analityk w Digital TV Research, powiedział: "Disney+ będzie miał tylko ograniczony dostęp. Nie sądzimy, że Paramount+, HBO Max czy Peacock zaczną działać jako samodzielne platformy w Afryce. HBO będzie kontynuować umowę dystrybucyjną z Showmax".

Turcja potroi przychody z SVoD do 2027

Digital TV Research opracował też prognozy dla regionu MENA, czyli Bliskiego Wschodu i Afryki Północnej. Tam dla 20 krajów przychody serwisów streamingowych w latach 2021-2027 osiągną 4 mld dol. W tym okresie przychody - do 1,27 mld dol. - ma potroić Turcja.

 

Press

(screen: Broadbandtnews.com)

Prawie połowę przychodów wśród serwisów wygeneruje Netflix - 1,90 mld dol. Następny w kolejności Disney+ będzie daleko w tyle, z 590 mln. dol. Do 2027 roku w regionie MENA ma być 36,70 mln subskrypcji wszystkich serwisów, z czego 30 proc. stanowić będzie Netflix. Disney+ w krajach arabskich, Izraelu i Turcji wystartuje w 2022 roku - do roku 2027 osiągnie 6,5 mln abonentów.

(MAC, 15.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.