Marcin Samek, Natalia Drobniak i Maria Gajkowska awansowali w McCann Poland
Zmiany personalne w dziale strategii są krokiem w ewolucji struktury McCann Poland. Od lewej: Marcin Samek, Natalia Drobniak, Maria Gajkowska (fot. materiały prasowe)
W McCann Poland Marcin Samek objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera, Natalia Drobniak awansowała na strategy group head, a Maria Gajkowska na stanowisko senior strategic planner.
Zmiany w dziale strategii są kolejnym krokiem w ewolucji struktury McCann Poland. Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland, awanse uzasadnia tym, że strategia to punkt startu w działaniach na rzecz bardzo zróżnicowanych klientów, a innowacje reprezentują kluczowe obszary rozwoju dla całej grupy.
Czytaj też: Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński co-managing directorami w McCann
Marcin Samek karierę w McCann rozpoczął w 2013 roku jako dyrektor strategii, a od 2016 roku łączył tę funkcję z zarządzaniem działem SoMe. Jako chief innovation officer ma odpowiadać za innowacje i wdrażanie produktów dla całej grupy McCann Poland. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na festiwalach branżowych (Effie, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, Webby Awards). Jest trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR i MBS by Effie Program.
Natalia Drobniak to strateżka-psycholożka z ponad ośmioletnim doświadczeniem w agencji reklamowej. Z McCann jest związana od blisko pięciu lat, zaczynała od stanowiska strategic plannera pod okiem Marcina Samka, aby w 2022 roku objąć stanowisko strategy group head. To wielokrotna laureatka nagród w konkursie Effie, jurorka w konkursach Innovation Awards i Young Creatives.
Czytaj też: Do biura McCann Poland wstęp tylko po pełnym zaszczepieniu
Maria Gajkowska to strateżka związana z branżą reklamową od 2015 roku. W McCann od maja 2021 roku, w grudniu awansowała na stanowisko senior strategic planner i odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną klientów Mastercard oraz KFC. Na koncie ma projekty nagradzane w konkursach Effie i KTR. Jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes Lions.
(AMS, 11.02.2022)