Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Samek, Natalia Drobniak i Maria Gajkowska awansowali w McCann Poland

Zmiany personalne w dziale strategii są krokiem w ewolucji struktury McCann Poland. Od lewej: Marcin Samek, Natalia Drobniak, Maria Gajkowska (fot. materiały prasowe)

W McCann Poland Marcin Samek objął nowo utworzone stanowisko chief innovation officera, Natalia Drobniak awansowała na strategy group head, a Maria Gajkowska na stanowisko senior strategic planner.

Zmiany w dziale strategii są kolejnym krokiem w ewolucji struktury McCann Poland. Wojciech Borowski, Group CEO McCann Poland, awanse uzasadnia tym, że strategia to punkt startu w działaniach na rzecz bardzo zróżnicowanych klientów, a innowacje reprezentują kluczowe obszary rozwoju dla całej grupy.

Czytaj też: Małgorzata Tereszczenko oraz Marcin Sosiński co-managing directorami w McCann

Marcin Samek karierę w McCann rozpoczął w 2013 roku jako dyrektor strategii, a od 2016 roku łączył tę funkcję z zarządzaniem działem SoMe. Jako chief innovation officer ma odpowiadać za innowacje i wdrażanie produktów dla całej grupy McCann Poland. Współtworzone przez niego kampanie były wielokrotnie nagradzane na festiwalach branżowych (Effie, Cannes Lions, Golden Drum, Mixx Awards, Webby Awards). Jest trenerem i wykładowcą w Szkole Strategii Marki SAR i MBS by Effie Program.

Natalia Drobniak to strateżka-psycholożka z ponad ośmioletnim doświadczeniem w agencji reklamowej. Z McCann jest związana od blisko pięciu lat, zaczynała od stanowiska strategic plannera pod okiem Marcina Samka, aby w 2022 roku objąć stanowisko strategy group head. To wielokrotna laureatka nagród w konkursie Effie, jurorka w konkursach Innovation Awards i Young Creatives.

Czytaj też: Do biura McCann Poland wstęp tylko po pełnym zaszczepieniu

Maria Gajkowska to strateżka związana z branżą reklamową od 2015 roku. W McCann od maja 2021 roku, w grudniu awansowała na stanowisko senior strategic planner i odpowiada za kompleksową obsługę strategiczną klientów Mastercard oraz KFC. Na koncie ma projekty nagradzane w konkursach Effie i KTR. Jest laureatką konkursu Young Creatives Cannes Lions.

(AMS, 11.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.