SKOK-i promują się za 3 mln zł
24.11.2006, 09:32
Agencja Media SKOK realizuje kampanię ”Ujawniamy prawdę o SKOK” dla Krajowej Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej oraz SKOK-u im. Franciszka Stefczyka.
Działania będą realizowane do grudnia. Kampania rozpoczęła się od reklam na billboardach i reklamach na pojazdach komunikacji miejskiej. Łącznie użyto tysiąca tablic w 40 miastach i ponad 200 autobusów w 10 miastach. 21 listopada wystartowała kampania prasowa w kilkunastu tytułach (m.in. ”Dziennik”, ”Fakt”, ”Nasz Dziennik”, ”Super Express”, ”Gość Niedzielny”, prasa regionalna), a 27 listopada rozpocznie się emisja spotów reklamowych w TVP, TV 4, Polsacie i Telewizji Trwam. Budżet kampanii wynosi ok. 3 mln zł. Przy jej realizacji Media SKOK współpracuje z agencjami Yellow Factory, Mediafocus, Business Consulting Media Miejskie oraz Ströer.(MŁ, 24.11.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










