Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media zlikwidowała trzy stacje  |  Rossmann po kilku miesiącach rezygnuje  |  TVP 1 utrzyma emisję "Komisarza Alexa"  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  TVP 3 wiosną z nowymi pasmami emisji magazynów reporterskich  |  Serial TV 4 "Na ratunek 112"  |  Przejście z Telepolis.pl do redakcji Chip.pl i Focus.pl  |  PKP PLK poszukuje agencji  |  Answear.com rozpoczyna współpracę  |  Bioderma dołącza  |  Business director w Value Media  |  Wiceprezes zarządu OTCF SA  |  Paramount kończy spór z Nielsenem i zawiera nową umowę  |  Fox Corp. pracuje na wszystkich cylindrach, 373 mln dol. zysku w jeden kwartał  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 08, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Artur Leśniak marketing managerem RocketJobs.pl

Artur Leśniak wcześniej pracował w agencjach reklamowych, m.in. w 180heartbeats + JvM. i Schulz Brand Friendly (fot. materiały prasowe)

RocketJobs.pl zyskał nowego marketing managera. Działaniami reklamowymi pokieruje Artur Leśniak.

Leśniak ma odpowiadać za rozwój działu marketingu oraz planowanie i realizację wszystkich działań komunikacyjnych marki.

Ma ponad 15-letnie doświadczenie w branży kreatywnej. Prowadził projekty marketingowe i komunikacyjne w różnych kanałach mediowych, dla marek z wielu branż, m.in. IT, motoryzacyjnej czy farmaceutycznej. Poprzednio pełnił funkcję senior strategy plannera w agencji 180heartbeats + JvM. Pracował m.in. dla takich marek, jak OLX, Kaufland, Wawel, Google, Innogy, Biofarm czy Zalando. Wcześniej pracował w Schulz Brand Friendly jako creative group head. Jest laureatem kilkudziesięciu branżowych nagród, m.in. KTR, Mixx Awards, Effie, Złote Spinacze. Prowadzi własną agencję konsultingową Al Forester.

Na portalu RocketJobs.pl opublikowane zostało ponad 23 tys. ogłoszeń o pracę, na które wpłynęło milion CV. Na ten rok twórcy RocketJobs.pl planują wdrożenie nowych funkcjonalności.

(AMS, 08.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.