Konrad Jezierski dyrektorem omnichannel i członkiem zarządu w Komforcie

Do zadań Konrada Jezierskiego należy zbudowanie zespołu specjalistów w obszarze nowych technologii (fot. materiały prasowe)
Konrad Jezierski przejmuje odpowiedzialność za obszar sprzedaży wielokanałowej oraz nadzór nad marketingiem i komunikacją w Komforcie. Został również członkiem zarządu tego przedsiębiorstwa.
Jezierski ma być odpowiedzialny za stworzenie strategii handlu zintegrowanego wielokanałowo oraz zapewnienie spójnego doświadczenia zakupowego konsumentom bez względu na to, z którego kanału korzystają. Do jego zadań należeć ma także zbudowanie zespołu specjalistów w obszarze nowych technologii i rozbudowa warszawskiego biura spółki.
Od początku swojej kariery zawodowej Jezierski jest związany z handlem, a w portfolio marek, których sprzedażą się zajmował, są Zara, Trespass, Eobuwie.pl i CCC.
(AMS, 08.02.2022)
