Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 01, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w strukturze reklamy Gazeta.pl. Krysztofczyk szefową połączonych działów

Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierowniczka zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 roku (fot. materiały prasowe)

Od początku lutego w ramach biura reklamy Gazeta.pl (Agora) funkcjonować będzie dział rozwoju projektów i produktów reklamowych, który ma ułatwić budowanie nowych kompetencji oraz usprawnić procesy związane z utrzymaniem, rozwojem i realizacją oferty reklamowej Gazeta.pl.

Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierowniczka zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 roku. W nowej roli do jej zadań będzie należało m.in. wypracowanie formuły działania zespołu.

"Usprawnienie funkcjonowania biura reklamy"

– Połączenie wiedzy i kompetencji obu zespołów pozwoli nam wyjść poza istniejące ramy i dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej jakościowe rozwiązania reklamowe oraz sprawniej realizować projekty mediowe – tłumaczy Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Sytuacja rynkowa wymaga od nas elastyczności, a wprowadzone zmiany z pewnością usprawnią funkcjonowanie biura reklamy Gazeta.pl – dodaje Wysocki.

Czytaj też: Wasz prezes, nasza gazeta. Jak trwałe jest zawieszenie broni w Agorze

Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępczyni dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 roku pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.

(BAE, 01.02.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.