Zmiany w strukturze reklamy Gazeta.pl. Krysztofczyk szefową połączonych działów
Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierowniczka zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 roku (fot. materiały prasowe)
Od początku lutego w ramach biura reklamy Gazeta.pl (Agora) funkcjonować będzie dział rozwoju projektów i produktów reklamowych, który ma ułatwić budowanie nowych kompetencji oraz usprawnić procesy związane z utrzymaniem, rozwojem i realizacją oferty reklamowej Gazeta.pl.
Na czele nowo utworzonego działu stanie Magdalena Krysztofczyk, dotychczasowa kierowniczka zespołu produktu reklamowego, związana z Agorą od 2014 roku. W nowej roli do jej zadań będzie należało m.in. wypracowanie formuły działania zespołu.
"Usprawnienie funkcjonowania biura reklamy"
– Połączenie wiedzy i kompetencji obu zespołów pozwoli nam wyjść poza istniejące ramy i dostarczać naszym klientom jeszcze bardziej jakościowe rozwiązania reklamowe oraz sprawniej realizować projekty mediowe – tłumaczy Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. – Sytuacja rynkowa wymaga od nas elastyczności, a wprowadzone zmiany z pewnością usprawnią funkcjonowanie biura reklamy Gazeta.pl – dodaje Wysocki.
Czytaj też: Wasz prezes, nasza gazeta. Jak trwałe jest zawieszenie broni w Agorze
Dominika Bogusz, która do tej pory kierowała zespołem projektów specjalnych, zmieni stanowisko w strukturze grupy Gazeta.pl. Od 1 lutego br. będzie pełnić funkcję zastępczyni dyrektora e-commerce ds. operacyjnych i rozwoju biznesu. Jest związana z branżą reklamową od 17 lat, a od 2008 roku pracowała w zespole odpowiadającym za niestandardowe rozwiązania reklamowe w Gazeta.pl.
(BAE, 01.02.2022)