Mediaplus i Labcon z kampanią dla Purelli i NutriBullet
Należąca do Group One agencja mediowa Mediaplus - we współpracy z agencją kreatywną Labcon - stworzyła czwarty sezon serialu internetowego "Superfoody na co dzień" dla marek Purella i NutriBullet.
Pierwszy odcinek nowego sezonu miał premierę 24 stycznia i jest dostępny na platformie YouTube. Pełny sezon będzie składał się z czterech epizodów publikowanych w tygodniowych odstępach. Prowadzącym nowej serii jest Grzegorz Zawierucha, zwycięzca ósmej edycji MasterChef Polska (TVN).
W programie występuje z zaproszonymi gości: dietetyczką Hanną Stolińską, prezenterką telewizyjną Agnieszką Cegielską, finalistką pierwszej edycji MasterChefa Kingą Paruzel oraz zwycięzcą szóstej edycji tego programu - Mateuszem Zielonką.
Za realizację kampanii "Superfoody na co dzień” odpowiada agencja mediowa Mediaplus, wspierana przez agencję kreatywną Labcon. Mediaplus zajęła się zakupem oraz planowaniem mediów. Labcon natomiast odpowiada za stworzenie kreacji i contentu marki NutriBullet w social mediach.
(KAP, 28.01.2022)