Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Cennik TVP na maj  |  Velvet Care nie może dokończyć przetargu  |  Oglądalność serialu "Na dobre i na złe" w TVP 2  |  Kanał Zero Extra po roku  |  Gemius wygrał przetarg w Czechach  |  Zestawienie portali z informacjami lokalnymi i regionalnymi  |  Drugi sezon "Bitwy o gości" w TVN  |  Polsat podzielił finał "Ninja vs Ninja"  |  Programy TVN Turbo z prapremierami  |  TTV jednak zachowa transmisje  |  Dyrektorka generalna Next Film  |  Sposób Mety na odstraszanie skarżących  |  Bank Pekao SA wybrał  |  BIC po przetargu  |  LoveBrands Group  |  11 ofert w przetargu KPRM  |  Koreańskie produkcje drugie na Netflixie po amerykańskich  |  Rozpoczął się proces antymonopolowy przeciw Meta Platforms  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 47 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 27, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WarnerMedia poprawia wyniki przed fuzją z Discovery, m.in. dzięki HBO Max

Wyniki WarnerMedia w połowie roku przestaną wliczać się do wyników AT&T, ponieważ wtedy firma połączy się z Discovery

WarnerMedia w czwartym kwartale 2021 roku poprawiła wyniki finansowe - m.in. dzięki silnemu wzrostowi HBO Max. W drugim kwartale br. firma połączy się z Discovery.

W czwartym kwartale ub.r. przychody WarnerMedia wzrosły o 15,4 proc., do 9,9 mld dol., dzięki licencjom na treści i wzrostowi liczby subskrypcji (o 4,3 mln w porównaniu z poprzednim kwartałem do 73,8 mln) telewizji płatnej HBO i serwisu streamingowego HBO Max.

Czytaj też: Komisja Europejska zgadza się na fuzję WarnerMedia i Discovery

Przychody całego koncernu AT&T, do którego obecnie należy WarnerMedia, w czwartym kwartale wyniosły 41 mld dol. (spadek o 10,4 proc.), a zysk - 5,04 mld dol. Spadek przychodów AT&T rok do roku w dużej mierze był spowodowany zakończeniem współpracy z DirecTV. Jednym z najbardziej zyskownych biznesów był wyprodukowany przez Warner Bros. film "Diuna", który zarobił 398 mln dol., pomimo trudności wywołanych przez czasowy brak widzów w kinach z powodu pandemii. Film był grany w kinach, ale znalazł się też na platformie HBO Max.

(MAC, 27.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.