Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 24, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Adrian Moliński dołącza do zespołu social media w On Board Think Kong

Wcześniej, przez trzy lata, Moliński pracował w Berry Project (fot. materiały prasowe)

Adrian Moliński objął stanowisko account executive w zespole mediów społecznościowych agencji On Board Think Kong.

W nowym miejscu pracy Moliński będzie odpowiadał za realizację projektów komunikacyjnych dla takich marek, jak LiuGoing, Seki czy Continental. Będzie odpowiedzialny za planowanie strategii komunikacji, organizację digitalowych aktywności oraz współpracę z influencerami. Moliński dołącza do OBTK z agencji interaktywnej Berry Project, gdzie pracował jako account manager i koordynował komunikację w kanałach social media, odpowiadał za akcje marketingowe oraz realizował współpracę z influncerami.

(KAP, 24.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.