Fabryka Marketingu poprowadzi działania SEO dla serwisów TVP
TVP ocenia oferty jedynie na podstawie zaproponowanej ceny (fot. materiały prasowe)
IT Management, Fabryka Marketingu, Ideo Force i Artegence biorą udział w przetargu TVP na prowadzenie działań SEO serwisów należących do Telewizji Polskiej. Najlepszą ofertę przedstawiła Fabryka Marketingu.
TVP na sfinansowanie zamówienia zamierza przeznaczyć 1,7 mln zł. Umowa z wybraną agencją zostanie podpisana na trzy lata. W przetargu udział biorą: IT Management, która to firma zaoferowała cenę 1,5 mln zł, Fabryka Marketingu (oferta w wysokości 843 tys. zł), Ideo Force (950 tys. zł) i Artegence (4,3 mln zł). Jedynym kryterium oceny ofert jest cena.
Czytaj też: Marek Twaróg: Adamowicz, TVP i linki z archiwum
Jeśli zleceniodawca nie doszuka się błędów formalnych w ofercie Fabryki Marketingu, to właśnie z tą firmą podpisze umowę na działania w zakresie kompleksowego pozycjonowania serwisów nadawcy w organicznych wynikach wyszukiwarek internetowych oraz działań wspierających z zakresu marketingu internetowego i analityki.
(KAP, 24.01.2022)