Katarzyna Zalewska sustainability research lead w Kantarze
Katarzyna Zalewska poszerzyła dotychczasowe obowiązki account managera o nową funkcję (fot. materiały prasowe)
Aby lepiej rozwijać obszar doradztwa sustainability opartego na danych, Kantar tworzy stanowisko sustainability research lead. Objęła je Katarzyna Zalewska.
Poszerzyła w ten sposób dotychczasowe obowiązki account manager w domenie brand o funkcję sustainability research lead i ma zaopiekować się szeroką tematyką zrównoważonego rozwoju w obszarze potrzeb badawczych klientów i partnerów Kantar. Zalewska ma koordynować i wspierać wszelkie badawcze tematy dotykające tego obszaru w ścisłej współpracy ze wszystkimi zespołami Kantar.
„Zmieniające się regulacje prawne, zintensyfikowana obecność w dyskursie medialnym czy stale rosnąca świadomość i oczekiwania konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju zmuszają biznes do zajęcia stanowiska. Marki, które chcą pozostać blisko swoich odbiorców, stają dziś nie przed pytaniem, czy mówić i działać w tym obszarze, a który cel wyższy realizować, aby pozostać spójnymi i wiarygodnymi” – komentuje Katarzyna Zalewska.
(AMS, 21.01.2022)