2,08 mln widzów "The Voice Senior". TVP 2 liderem, ale tylko w grupie ogólnej
W trzecim sezonie "The Voice Senior" uczestników ocenia m.in. Maryla Rodowicz (fot. Jan Bogacz/TVP)
Trzecią edycję muzycznego talent show "The Voice Senior" ogląda w TVP 2 średnio 2,08 mln widzów – o 169 tys. mniej, niż rok temu początek drugiej. W czasie emisji show stacja jest liderem rynku, ale tylko w grupie ogólnej.
Dwójka pokazuje program od 1 stycznia w soboty po 20 i 21. Po pierwszych trzech tygodniach w czasie nadawania "The Voice Senior" stacja ma średnio 15,2 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i jest liderem rynku. W tym czasie udział Polsatu wynosi 10,08 proc., TVN – 6,78 proc., a TVP 1 – 6,71 proc. W grupie komercyjnej 16-49 TVP 2 z udziałem 8,57 proc. jest trzecia. Pierwszy jest Polsat (13,68 proc.), a drugi TVN (8,97 proc.). Gorzej od Dwójki wypada TVP 1 (4,51 proc.). W grupie 16-59 stacja z udziałem 9,8 proc. jest z kolei wiceliderem, ustępując Polsatowi (12,05 proc.).
Jurorami trzeciej edycji "The Voice Senior" są: Alicja Majewska, Witold Paszt, a także debiutujący w tej roli Maryla Rodowicz i Piotr Cugowski. W składzie trenerów zabrakło Andrzeja Piasecznego, który przeszedł do Polsatu. Tam został jurorem "Dancing with the Stars. Taniec z gwiazdami" (emisję programu jednak na razie wstrzymano). Trenerką przestała być też Izabela Trojanowska.
Dane: Nielsen Media.
(MNIE, 19.01.2022)