Ziemkiewicz i Miś zostały account directorkami w agencji UM
Zarówno Ziemkiewicz, jak i Miś dołączyły do UM w 2020 roku (fot. materiały prasowe)
Elżbieta Ziemkiewicz i Aleksandra Miś awansowały w agencji mediowej UM (grupa Mediabrands) - obie zostały account director.
Ziemkiewicz jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem obsługującym firmę Johnson & Johnson, podczas gdy Miś kieruje teamem pracującym m.in. dla Mattel, Hondy i Spotify. Obie dyrektorki awansowały ze stanowisk communication manager. Obie raportują bezpośrednio do Michała Jasińskiego, managing directora UM.
Elżbieta Ziemkiewicz ma ponad ośmioletnie doświadczenie w branży. W UM pracuje dwa lata, wcześniej była m.in. w Wavemakerze, w którym obsługiwała Henkel Polska i Nestle Polska. Aleksandra Miś w reklamie pracuje od ponad dekady. Podobnie jak Ziemkiewicz, do UM trafiła dwa lata temu. Wcześniej pracowała w GroupM i agencji mediowej Zenith (Publicis Media), gdzie przez cztery lata pełniła funkcję media manager.
(KAP, 17.01.2022)