Na 25-lecie "Pulsu Biznesu" tytuł ma 22 tys. subskrybentów wydań cyfrowych
Obchodom jubileuszu towarzyszy kampania, której hasłem jest „Od 25 lat pomagamy Ci zarabiać” (fot. materiały prasowe)
"Puls Biznesu", który obchodził w piątek 25-lecie, ma 22 tys. subskrybentów wydań cyfrowych.
14 stycznia minęło 25 lat od ukazania się pierwszego wydania "Pulsu Biznesu". Przy tej okazji poinformowano, że dziennik osiągnął poziom 22 tys. subskrybentów, ma 120 tys. odbiorców branżowych i autorskich newsletterów, a jego cykl podcastów "PB do słuchania" odtworzono 1,5 mln razy.
"Od 25 lat pomagamy Ci zarabiać" to hasło nowej kampanii
- Od 25 lat mamy jedną misję − pomagamy naszym czytelnikom prowadzić firmę i podejmować trafne decyzje inwestycyjne, jednym słowem - zarabiać. Realizujemy ją, informując o tym, co ważne w polskim biznesie i jakie są rynkowe trendy – mówi Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny "Pulsu Biznesu".
Obchodom jubileuszu towarzyszy kampania, której hasłem jest „Od 25 lat pomagamy Ci zarabiać”. Jej bohaterami są dziennikarze „Pulsu Biznesu”. W ramach kampanii wydawca zaplanował wiele działań promocyjnych i ofert specjalnych dla subskrybentów.
Czytaj też: Drożeją kolejne dzienniki. Wyższa cena "GW" i "Pulsu Biznesu"
Z okazji urodzin każdy może stać się bohaterem pierwszej strony dziennika i zobaczyć siebie na okładce − jako rekina GPW, gwiazdy biznesu czy masterszefa, dzięki okolicznościowej aplikacji dostępnej na stronie Pb.pl/urodziny.
Według danych Mediapanelu serwis Pb.pl w grudniu odwiedziło 1,04 mln użytkowników.
(BAE, 14.01.2022)