Także Grupa Eurozet podnosi ceny  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Producent „Królowych życia” z mniejszym zyskiem  |  Przyszłość kolejnej serii programu Bogusława Wołoszańskiego  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  TVN Siedem i Player z kontynuacją reality show  |  Kanały Canal+ z Ligą Mistrzów UEFA w ofercie operatora  |  ViDoc TV rusza z emisją  |  Startuje siódma edycja Radio Akademii  |  TaniaKsiążka.pl przejmuje księgarnie  |  Orange utknął z przetargiem  |  Publicis Worldwide poszerza portfolio  |  Nowy klient agencji Altavia Kamikaze + K2  |  Locativo opracuje strategię  |  Instagram i Threads bez dostępu do serwisów informacyjnych w Australii  |  Sąd w Hongkongu odrzucił apelację Jimmy'ego Lai  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Także Grupa Eurozet podnosi ceny  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Producent „Królowych życia” z mniejszym zyskiem  |  Przyszłość kolejnej serii programu Bogusława Wołoszańskiego  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  TVN Siedem i Player z kontynuacją reality show  |  Kanały Canal+ z Ligą Mistrzów UEFA w ofercie operatora  |  ViDoc TV rusza z emisją  |  Startuje siódma edycja Radio Akademii  |  TaniaKsiążka.pl przejmuje księgarnie  |  Orange utknął z przetargiem  |  Publicis Worldwide poszerza portfolio  |  Nowy klient agencji Altavia Kamikaze + K2  |  Locativo opracuje strategię  |  Instagram i Threads bez dostępu do serwisów informacyjnych w Australii  |  Sąd w Hongkongu odrzucił apelację Jimmy'ego Lai  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Także Grupa Eurozet podnosi ceny  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Producent „Królowych życia” z mniejszym zyskiem  |  Przyszłość kolejnej serii programu Bogusława Wołoszańskiego  |  Odejście z „Pulsu Biznesu”  |  TVN Siedem i Player z kontynuacją reality show  |  Kanały Canal+ z Ligą Mistrzów UEFA w ofercie operatora  |  ViDoc TV rusza z emisją  |  Startuje siódma edycja Radio Akademii  |  TaniaKsiążka.pl przejmuje księgarnie  |  Orange utknął z przetargiem  |  Publicis Worldwide poszerza portfolio  |  Nowy klient agencji Altavia Kamikaze + K2  |  Locativo opracuje strategię  |  Instagram i Threads bez dostępu do serwisów informacyjnych w Australii  |  Sąd w Hongkongu odrzucił apelację Jimmy'ego Lai  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

The Smarcoole & B.R.O w utworze "Bunt!" do nowego serialu TVN

B.R.O (fot. TVN/Adam Pluciński MOVE)

Nowy codzienny serial TVN "Bunt!" z Janem Wieczorkowskim promuje piosenka w wykonaniu B.R.O i zespołu The Smarcoole stworzonego na potrzeby produkcji.

Tekst do utworu napisali Grzegorz Szczerek i Jakub Birecki. Za muzykę odpowiedzialny jest Michał Cichanowicz, a za montaż Alex Peralyhin/Michał Pakulski.

Akcja serialu "Bunt!" dzieje się w Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, w którym apodyktyczna dyrektorka systematycznie wprowadza nowe obostrzenia i poniżające kary ograniczające prawa młodzieży. W końcu młodzi nie wytrzymują i wybucha bunt. 

Serial "Bunt!" emitowany będzie w TVN od 31 stycznia w dni powszednie o 18.25.

(KOZ, 13.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.