Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wydawcy z promocjami na Black Friday  |  Plany Telewizji Polskiej dotyczące "Rodzinki.pl"  |  Wiemy co z kontynuacją "Awantury o kasę"  |  Ruszyło radio Rock FM Leszka Kozioła  |  Tantor Films otwiera oddział w Europie  |  Premiery "48h. Zaginieni" w Polsat 2  |  Widownia "Zakupu w ciemno" w TTV  |  Liczba subskrybentów serwisu streamingowego Red Go  |  Właściciel platformy telewizyjnej Avios podał wyniki  |  TVP chce pokazać polską wersję serialu  |  Radio Zet zleciło stworzenie strategii SEO  |  Ruszył plebiscyt na ulubionych tiktokerów  |  Wawel nie szuka nowego dyrektora  |  Dyskusja o teraźniejszości i przyszłości DOOH  |  Bank Pocztowy prowadzi kampanię  |  Sean Duffy z Fox News będzie sekretarzem transportu w administracji Trumpa  |  Associated Press zwolni 8 proc. pracowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Styczeń 13, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat Play na czele kanałów lifestylowych w 2021 roku. Polsat Cafe przed HGTV

Polsat Play był liderem w grupie ogólnej, a TVN Turbo - w grupie komercyjnej, czyli wśród widzów 16-49 lat (fot. Andres Ayrton/Pexels)

W 2021 roku Polsat Play był najchętniej oglądanym kanałem lifestylowym wśród wszystkich widzów, a Polsat Cafe wyprzedził HGTV. W grupie komercyjnej prowadził TVN Turbo. 

W grupie ogólnej Polsat Play (Grupa Polsat) miał 0,62 proc. udziału w rynku, co oznacza wzrost z 0,58 proc. w 2020 roku. Drugi TVN Turbo (TVN Grupa Discovery) poprawił wynik z 0,57 proc. do 0,6 proc. Na trzecią pozycję awansował TVN Style (TVN Grupa Discovery), utrzymując udział na poziomie 0,47 proc. Udział Polsat Cafe (Grupa Polsat) wzrósł z 0,36 proc. do 0,4 proc., a HGTV (TVN Grupa Discovery) - spadł z 0,48 proc. do 0,39 proc.  

W pierwszej dziesiątce kanałów lifestylowych znalazły się również: TLC (TVN Grupa Discovery) - 0,21 proc. (0,21 proc. także przed rokiem), Food Network (TVN Grupa Discovery) - 0,17 proc. (spadek z 0,2 proc.), TVP Kobieta (Telewizja Polska) - 0,15 proc. (nadaje od 8 marca 2021 roku), Travel Channel (TVN Grupa Discovery) - 0,13 proc. (0,13 proc. także przed rokiem) i Canal+ Domo (Canal+ Polska) - 0,12 proc. (spadek z 0,13 proc.).

W grupie komercyjnej liderem był TVN Turbo, zdobywając 0,92 proc. udziału wobec 0,93 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu znalazł się Polsat Play - 0,72 proc. (wzrost z 0,65 proc.), a na trzecim - TVN Style - 0,67 proc. (spadek z 0,7 proc.). Ponadto w pierwszej piątce znalazły się też: Polsat Cafe - 0,46 proc. (wzrost z 0,4 proc.) i HGTV - 0,39 proc. (spadek z 0,55 proc.).

Dane: Nielsen Media.

(KOZ, 13.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.