Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Borecki, Kabulska i Kaczmarek awansowali w strukturach Grupy NaTemat

Borecki, Kabulska i Kaczmarek awansowali w strukturach Grupy NaTemat (fot. materiały prasowe)

Od stycznia 2022 roku w Grupie NaTemat Damian Jan Borecki jest dyrektorem ds. strategii i rozwoju, Marta Kabulska szefową produktu serwisów parentingowych Mamadu.pl i Dadhero.pl, a Anna Kaczmarek szefową produktu zdrowotnego w serwisach Grupy.

Damian Jan Borecki, dotychczasowy head of creative Grupy NaTemat, został dyrektorem ds. strategii i rozwoju. Jego dotychczasowe obowiązki zostaną poszerzone o obszary związane z rozwojem i strategią rozwoju Grupy. Na nowym stanowisku będzie rozwijać serwis oraz nowe obszary biznesu, koordynować inicjatywy. Będzie także tworzył i wdrażał nowe rozwiązania reklamowe i redakcyjne. Borecki w NaTemat pracuje od maja 2019 roku, z mediami jest związany od 14 lat. Wcześniej pracował m.in. w "Vogue Polska".

Marta Kabulska, która jest redaktor naczelną Mamadu.pl i Dadhero.pl, od teraz swoją rolę będzie łączyć także ze stanowiskiem head of parenting w Grupie NaTemat. Będzie odpowiadała nie tylko za redakcyjny, ale i biznesowy rozwój produktu. Kabulska jest związana z Grupą NaTemat od 2016 roku, wcześniej pracowała m.in. w Edipresse.

Anna Kaczmarek została szefową produktu Zdrowie w Grupie NaTemat. Jej celem będzie stworzenie produktu, który wyróżnia się fachowością i podejściem do tematyki zdrowia jako całego systemu opieki zdrowotnej, usług, eksperckiej edukacji w zakresie zdrowia psychofizycznego, a nie jedynie masowych serii tekstów pod SEO. Anna Kaczmarek w NaTemat pracuje od 2015 roku.

(BAE, 11.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.