Jan Mirosław zakończył pracę w DDB Warszawa
Jan Mirosław w DDB Warszawa pracował ponad osiem lat (fot. materiały prasowe)
Jan Mirosław, deputy creative director, po ponad ośmiu latach odchodzi z agencji DDB Warszawa.
Jan Mirosław nie podaje konkretnych planów zawodowych. "Minione dwa lata pozwoliły wszystkim zrozumieć, że to nie budynki i nie szyldy tworzą wartość w naszej branży, tylko ludzie, którzy mają pomysły. Jako ktoś, kto tych pomysłów parę miał, zamierzam dalej robić to, co potrafię najlepiej. Tylko inaczej" - poinformował w informacji prasowej zawiadamiającej o odejściu z DDB Warszawa.
W DDB pracował dla marek takich, jak PKO BP, T-Mobile, Algida oraz LOT czy McDonald's. Był nagradzany na KTR, Effie, Epica Awards i Golden Drum. Doświadczenie zdobywał w Brain i Havas Warsaw, ma na koncie również staż w Havas New York. Publikował w „Przekroju”, „Machinie”, „Hiro”, „Lampie” i „Ustach”.
(AMS, 11.01.2022)