Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zestawienie kanałów serialowo-filmowych  |  Trefl wybierze w przetargu  |  Średnia widownia "Ojca Mateusza" w TVP 1  |  Teleturniej "Postaw na milion"  |  Nadawca Radia Yanosik  |  Radio Bezpieczna Podróż zniknęło  |  Segment miesięczników poradnikowych dla kobiet  |  Wystartował szósty podcast "Pulsu Biznesu"  |  RASP wprowadził narzędzie  |  PIK stworzyła ankietę  |  Fielmann szuka agencji  |  Dyrektor kreatywny w Endless  |  Hebe nowym klientem  |  Channel Ten po 16 latach kończy nadawanie programu  |  Rozpoczął się proces o wykorzystywanie zdjęć Getty Images przez firmę AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 11, 2022

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

HBO Max ma nowego szefa na Azję Południowo-Wschodnią

Jason Monteiro objął funkcję ze skutkiem natychmiastowym (fot. Pressroom.warnermedia.com)

Jason Monteiro został mianowany dyrektorem generalnym HBO Max w Azji Południowo-Wschodniej, Hongkongu i na Tajwanie. Na początku stycznia po zaledwie siedmiu miesiącach z WarnerMedia odszedł Amit Malhotra, poprzedni CEO platformy HBO na ten region.

Monteiro był wcześniej dyrektorem AVOD w Shahid, wiodącej arabskiej platformie do strumieniowego przesyłania treści. Wcześniej pełnił funkcję dyrektora generalnego w Indonezji i Malezji w Iflix, a także był dyrektorem ds. marketingu firmy. Obecnie ma być odpowiedzialny za działalność WarnerMedia Direct-to-Consumer, obsługę treści, markę, marketing, zarządzanie subskrybentami i partnerstwa cyfrowe. Będzie również nadzorować istniejącą usługę HBO Go oraz przewidywaną premierę HBO Max w regionie.

Data startu HBO Max w Azji Południowo-Wschodniej nadal nieznana 

HBO Max nie wystartował jeszcze w Azji Południowo-Wschodniej i nie ogłosił ostatecznej daty, kiedy to zrobi (ale ma to nastąpić w tym roku). Działa tam usługa HBO Go, obecna w ośmiu krajach. Rejon obejmuje takie kraje, jak Hongkong, Indonezja, Malezja, Filipiny, Singapur, Tajwan, Tajlandia i Wietnam.

(MAC, 11.01.2022)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.