PKN Orlen poszukuje agencji PR
PKN Orlen nie informuje, czego dotyczyć będzie nowy projekt inwestycyjny (fot. materiały prasowe)
PKN Orlen rozpoczął przetarg, który ma wyłonić agencję PR do kreacji, wspierania i budowania wizerunku nowego projektu inwestycyjnego spółki w zakresie gospodarki obiegu zamkniętego (system, w którym minimalizuje się zużycie surowców).
Przetarg został podzielony na dwie tury. W pierwszej spółka dokona weryfikacji formalno-technicznej. Sprawdzi, czy firmy spełniają warunki techniczne. Zamawiający oczekuje, że zgłaszające się agencje w ciągu ostatnich 10 lat zrealizowały co najmniej cztery zlecenia o wartości nie mniejszej niż 100 mln zł. Wymagane jest również podpisanie umowy NDA. W drugiej turze wybrane firmy zostaną poproszone o uzupełnienie ofert o część techniczną, w której przedstawią plan działania w zakresie budowania wizerunku nowego projektu. Ostateczna umowa zostanie podpisana z wybraną agencją na pięć lat.
Firmy mogą zgłaszać się do przetargu do 13 stycznia br. poprzez platformę zakupową PKN Orlen.
(KAP, 07.01.2022)